Dėl pasikeitusios tėvystės pripažinimo registravimo tvarkos (0)
Publikuota: 2023-03-09
Kategorija:
Aktualijos
Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrius informuoja, kad įsigaliojus naujiems teisės aktų pakeitimams tėvystės pripažinimą, įskaitant, kai vaikas dar nėra gimęs, galima registruoti ne tik pas notarą, bet ir civilinės metrikacijos skyriuje.
Kol kas tokį prašymą galima paduoti tik tiesiogiai atvykus į skyrių, o nuo 2023-06-01 ir elektroniniu būdu. Kai tėvystės pripažinimas registruojamas kartu su vaiko gimimu, arba pateikiamas prašymas pripažinti dar negimusio vaiko tėvystę, valstybės rinkliava neimama ir paslauga teikiama neatlygintinai.
Detalų paslaugos aprašymą rasite čia:
Rekomenduojami video
Sunkiau besiverčiančios šeimos jau gali kreiptis dėl 148 eurų paramos kiekvienam mokyklinio amžiaus vaikui mokinio reikmenims įsigyti. Taip pat nuo liepos 1-osios galima teikti prašymus dėl nemokamo maitinimo mokykloje 3–12 klasių moksleiviams.
Laikinoji socialinės apsaugos ir d
2026-07-07
„Čekiukų“ istorija tęsiasi: iš šešių Rokiškio tarybos narių prokuratūra siekia išieškoti per 40 tūkst. eurų
(0)
Iš šešių Rokiškio rajono savivaldybės tarybos narių prokuratūra prašo priteisti galimai nepagrįstai jiems išmokėtas išmokas – tyrimus atlikę Viešojo intereso gynimo skyriaus (VIGS) prokurorai siekia, kad šie politikai į saviva
2026-07-02
Gabių mokinių skaičius Rokiškio rajone kinta itin nežymiai: šiemet premijuotas 41 moksleivis (foto)
(0)
Trečiadienio pavakarę prie Rokiškio krašto muziejaus susibūrė minia žmonių – čia, iškilmingos ceremonijos metu, trečią kartą premijuoti gabiausi Rokiškio rajono moksleiviai. Rokiškio rajono savivaldybės ir AB „Rokiškio sūris“ skirtos premij
2026-07-02
Nuo liepos 1 d. įsigalioja nedarbo išmokų naujovės: keičiasi nedarbo išmokos apskaičiavimo tvarka bei minimalus ir maksimalus dydžiai. Kartu, prasidėjus trečiajam metų ketvirčiui, perskaičiuojamos ligos, motinystės, tėvystės ir vaiko priežiūros išmokų „grindys&ldqu
2026-07-01
Trišalėje taryboje neradus vieningo sutarimo, Vyriausybė šiandien pritarė Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) pasiūlytam kompromisiniam sprendimui 2027-aisiais metais taikyti 1245 eurų sieksiantį minimalios mėnesinės algos (MMA) dydį, neatskaičius mokesčių, vietoje dabar n
2026-07-01