Kur dingsta banko LUMINOR pinigai? (0)

Publikuota: 2022-09-10 Kategorija: Aktualijos
Kur dingsta banko LUMINOR pinigai?
Rokiškio Sirena nuotr. / Žmonės skatinami dažnau atsisksiatinėti kortelėmis, tačiau jos ne visada gelbėja iš situacijos

Viena rokiškietė papasakojo istoriją, nutikusią su LUMINOR banku. Nežinia, ar tokių istorijų pasitaiko kitiems, todėl „Rokiškio Sirena“ nusprendė pasidalinti. Moteris pasakoja, kad gavo pavedimą į sąskaitą ir mobiliojoje programėlėje bei gautoje SMS žinutėje matė, jog pinigų sąskaitoje atsiskaitymams kortele yra pakankamai. Deja, jais pasinaudoti nepavyko...

Atsiskaityti negalėjo

Matydama, kad pinigų turi užtektinai, moteris nusprendė papramogauti ir nuėjo papietauti į kavinę. Pavalgė, pasidžiaugė malonia aplinka, tačiau, atėjusi atsiskaityti už pietus, prie baro nustebo – kortelė neaptarnaujama, nes... nepakankamas lėšų likutis! Dar kartą žvilgtelėjo į mobiliąją programėlę – ogi ten rodo nemenką sumą. Nuraudusiais iš gėdos žandais, kad papuolė į tokią situaciją, rokiškietė nulėkė į bankomatą tikrinti, ką gi šis parodys. Bankomatas, tarsi šaipydamasis, parodė, kad sąskaitoje tėra 15 eurų... Kilo klausimas – kuo tikėti? Dar bandyta pinigus pervedinėti iš kitos banko sąskaitos, tačiau jie kažkodėl į kortelės sąskaitą nepatekdavo. Su kavine sutarta atsiskaityti kitą dieną, nes moteris laikėsi nuostatos, kad grynųjų pinigų nešiotis neverta – juk rekomenduojama pereiti vien prie atsiskaitymų per banką.  

Įvyko klaida

Sekmadienį banko telefono linija, skirta konsultacijoms bei problemoms spręsti, nedirbo. Pirmadienį moteris šiaip ne taip, maigydama keliskart įvairiausius mygtukus (o pokalbis tai mokamas), prisiskambino konsultantei. Ši nustatinėjo skambinančios asmenybę, prašydama suvesti kai kuriuos banko prisijungimo duomenis, po to kurį laiką galimai aiškinosi, kas įvyko, su kitais darbuotojais arba sistemoje, kol buvo gautas atsakymas – „įvyko banko klaida, atsiprašome“.

Patyrė nepatogumus

Rokiškietė pasipiktino – juk iš tiesų patyrė šiokius tokius nepatogumus bei nuostolius, nes neturėjo grynųjų pinigų atsiskaitymams parduotuvėse ar kavinėse, skambinti į informacijos centrą kainuoja, trunka gana ilgai, kol konsultantas atsiliepia, reikia įvedinėti prisijungimo prie internetinės bankininkystės duomenis. Banko skyriaus Rokiškio mieste nėra. Atrodo, kad bankas tolsta nuo paprastų klientų ir paprasčiausią problemą išspręsti darosi sudėtinga. Jeigu su tokia problema susidurtų vyresnis žmogus – sugadinta visai dienai nuotaika bei stresas garantuoti.

Bankas atsiprašo

LUMINOR banko atstovė spaudai Agnė Mažeikytė į „Rokiškio Sirenos“ paklausimą atsakė: „Visų pirma, apgailestaujame dėl nemalonaus incidento. Dėl techninių sutrikimų nedidelė banko klientų dalis sekmadienį porą valandų negalėjo matyti korektiškų savo sąskaitos duomenų ir įprastai atlikti bankinių operacijų. Kolegos gana greitai išsprendė kilusias problemas ir viskas vėl ėmė veikti sklandžiai be papildomų pasekmių. Tokie atvejai, kai mūsų klientai negali pasinaudoti elektroninėmis atsiskaitymo priemonėmis, pasitaiko gana retai, tačiau Jūsų paminėtas atvejis rodo, kad tai gali tapti sugadinto vakaro ar nuotaikos priežastimi, dėl ko dar kartą atsiprašome.“

Dalintis naujiena
Rašyti komentarą

Rekomenduojami video