Rokiškio baseinas pradeda darbą – savaitgalį laukia grįžtančių lankytojų (0)

Publikuota: 2025-09-05 Kategorija: Aktualijos
Rokiškio baseinas pradeda darbą – savaitgalį laukia grįžtančių lankytojų
Rokiškio Sirena nuotr. / Baseino durys - jau atviros: tereikia sulaukti lankytojų.

Vasaros pabaigą byloja iš Rokiškio ežero „dingę“ vandens batutai... Tačiau liūdesį rokiškėnų veiduose išsklaido žinia, kad Rokiškio baseinas jau nuo šiandien laukia grįžtančių ir pasiilgtų lankytojų.

Nieko neprarado

Visgi, ar nepaskubėjo baseino komanda „susipakuoti“ rakandų iš ežero pakrantės? Naujojo sezono pradžią paskelbusio baseino direktoriaus Vitalijaus Jocio teigimu, jie tikrai nieko neprarado, nes nepaisant skaisčiai šviečiančios saulės ir besilaikančios šilumos, vanduo – šaltas ir besimaudančių jau nebėra. Nebent – sveikuoliai.

„Užtrukome dvi dienas, kol iš ežero surinkome batutus. Pats visą laiką ten darbavausi ir pasakysiu – paežerėje nebuvo nei vieno besimaudančio žmogaus. Temperatūra dienomis dar aukšta, įšyla neblogai, tačiau vanduo jau yra šaltas. Tad tikrai nemanau, kad susipakavę kažką pralošėm“, – kalbėjo V. Jocys šyptelėjęs, kad rugpjūčio viduryje būtent tokį scenarijų savo komandai ir prognozavo sakydamas, jog išardžius batutus ateis šiltas rugsėjis.

Direktorius apibendrino, kad lyginant visas penkias miesto ežero pakrantėje praleistas vasaras, ši buvo pati liūdniausia. Vis tik šiek tiek specialiųjų lėšų baseinui surinkti pavyko.

Ar pasiilgo klientai?

O jau nuo šiandien baseinas plačiai atvėrė duris ir nekantriai laukia plaukikų, sūkurinių vonių bei pirčių mėgėjų: „Nemažai žmonių klausinėjo, kada atsidarysim. Taigi – atsidarėm ir dabar pažiūrėsim, ar labai mūsų pasiilgo... Remiantis ankstesne praktika galiu prognozuoti, kad savaitgalį, per vieną dieną, sulauksim ne daugiau 20-ies žmonių (šypteli – aut. past.). Rugsėjis būna liūdnas. Baseinas tikrai „gyvas“ būna nuo spalio iki vasario. Pastarasis yra apskritai vos ne geriausias metų mėnuo: pernai būtent vasarį apsilankė daugiausiai žmonių – net 6 tūkst. 145. Ne paslaptis, kad didelę dalį lankytojų srauto sudaro Latvijos piliečiai. Savaitgaliais baseine tegirdim Latvių kalbą. Kažkuriais metais jiems net specialias nuolaidas taikėm Latvijos Nepriklausomybės dienos proga“.

Čia V. Jocys suskubo raminti baseino paslaugomis besinaudojančius rokiškėnus ir svečius: paslaugų kainos nesikeitė, nuo pernai metų išliko tokios pat, ir kol kas apie įkainių didinimą minčių nėra.

Treti metai be rezultatų

O ar šiais metais baseinas pramogautojams pasiūlys kažką naujo ir gal pagaliau kažkas aiškėja baseine veikusios kavinės klausimu? Pasak baseino direktoriaus, kalbant apie kavinę, trečius metus besitęsianti situacija jau vargina: „Vis dar nesibaigia teismų maratonas. Viliuosi, kad netrukus įvyks paskutinis teismo posėdis ir tada galėsime judėti kažkur toliau. Šiuo metu buvusios kavinės savininkai lyg ir yra nuomininkai, bet nuomos nemoka, o patalpos – mūsų, bet naudotis jomis negalime. Laukiam, kaip viskas užsibaigs“.

Prabilęs apie šio sezono naujienas, V. Jocys sakė, jog dirbant paslaugų sektoriuje apie tai privalai galvoti, kitaip klientams greitai nusibosi. Todėl šiais metais šiek tiek patobulino didįjį baseiną: buvo įrengta dar viena vandens kaskada.

„Pirmajame didžiojo baseino take padarėm dar vieną „kobrą“ – kaskadą, iš kurios teka paprasta, krintančio vandens srovė. Iki šiol veikianti kaskada švirkštė vandenį stipria srove, liaudiškai sakant „buvo po spaudimu“, – aiškino pašnekovas.

Atkreipė dėmesį į pastabas

Pasikeitimai laukia ir į baseiną atvykstančių šeimų: buvo atkreiptas dėmesys į svečių pastabą, kad atvykus į baseiną su skirtingų lyčių vaikais, kyla problemų dėl jų perrengimo. Tad kol baseinas vasarą buvo uždarytas, čia buvo atlikta keletas patobulinimų: „Buvo tokia „nedėkinga“ situacija, kai į baseiną atėjęs tėtis ir dukrytė, ar mama su sūnumi, persirengdavo šeimos kambaryje, bet prieš įeidami į baseiną, privalėdavo vis tiek eiti per vyrų ar moterų persirengimo kambarius. Kito praėjimo jiems nebuvo, o juk taisyklėse yra aiškus reikalavimas: prieš einant į baseiną nusiprausti po dušu. Dabar ši problema buvo išspręsta: jiems yra įrengtas atskiras dušas ir įėjimas. Visada reaguojame į klientų pastabas ir pagal galimybes stengiamės pašalinti trukdžius, kad viešnagė baseine būtų maloni. Ne viskas įvyksta greitai: minėtu atveju reikėjo šiek tiek ilgesnio laiko, bet džiugu, kad problema – išspręsta“.

Dalintis naujiena
Rašyti komentarą

Rekomenduojami video