Pasiklydę būtajame laike, arba drakonas mirė – tegyvuoja drakonas?

Publikuota: 2024-12-21 08:50:29
Grįžti į straipsnį
Komentarai
Rok skiria „Gal“
2021-02-04 17:34
Pranešti!
Labai taikliai-į dešimtuką!
2
1
Pritariu ĮSITIKINĘS
2021-02-04 17:25
Pranešti!
Komisija per siaurai žiūri į garbės piliečio vardą.Jie mato tik tuos kas dabar šmėkščioja Rokiškyje,ir svarbiausia,kad įtiktų dabartinei valdžiai.Jiems net negirdėtos tokios pavardės kaip Virginijus Mikalauskas-garsus sporto treneris,dirbęs su nacionaline rinktine,dalyvavęs olimpijadoje ir tt.Sigitas Parulskis- kurio kūrinius jau dabar nagrinėja mokyklose ir daug daug kitų...
15
3
įsitikinęs
2021-02-04 16:57
Pranešti!
kad nei vienas pretendentas nebuvo vertas, nes nieko nepadarė, kad tas vardas būtų suteiktas. Jei už ką dabar teikė, tai Rokiškis gal jau kelis šimtus turėtų "garbės" piliečių, nekalbant apie kitus, didesnius miestus, o Vilniuje ir Kaune būtų tūkstančiai tokių. Paprasčiausia būtų sumenkinta, nuvalkiota pati mintis, idėja.
10
2
viską mačiau
2021-02-04 15:37
Pranešti!
Straipsnį galima vertinti patenkinamai.Yra visiško nesuvokimo ,yra objektyvių pastebėjimų,kuriems dalinai pritarčiau.Sąjūdis aišku kad nebuvo visa Lietuva,kaimuose labai mažas palaikymas buvo.Tačiau ir ne vienetai,kokie 55 procentai,per aukščiausios tarybos rinkimus buvo,kiti palaikė komunistus.Rajone renkant tarybą iš 50 narių iš sąjūdžio buvom išrinkti tik 14 nuo sąjūdžio.Taigi koks 20 procentėlių palaikė,kitur dar lėmė ir asmenybės -ne vien sąjūdis.
14
5
Gal
2021-02-04 15:02
Pranešti!
nebemenkinkime MIESTO GARBĖS PILIEČIO apdovanojimo reikšmės? Ė, "sutanotajam" suteikė. O už ką gi? O kito pretendento veikla tai VISIŠKAS NONSENSAS, ARTIMAS ABSURDUI ir teikimas VISIŠKAS NESUSIPRATIMAS. Esu įsitikinęs, kad Rokiškio MGP vardas turi būti suteikiamas už IŠSKIRTINIUS DARBUS ROKIŠKIUI IR LIETUVAI, garsinančius mažiausiai Europoje. Kas, bent už Rokiškio ribų žino tą kunigą. NIEKAS. Toks "vietinės reikšmės" veikėjas. O p. L.J. labai priminė tarybinių laikų filmų apie "bolševikinę revoliuciją" veikėjus, visur įvedinėjančius "revoliucinę tvarką", tiksliau BALAGANĄ. Truko tik odinės striukės ir per petį permesto mauzerio dėtuvės diržo, ir rankose laikomo pistoleto- kaip "paskutinio argumento", įrodinėjant savąsias "tiesas".
15
2
To garbės pilietis
2021-02-04 11:57
Pranešti!
Kralikienei apdovanojimų nereikia. Ne jūsų mados, kad už kiekvieną nusibezdėjimą reikalaujat garbės raštų. Jaunimas, ačiū Dievui, kitokie.
7
28
Šaunuoliai
2021-02-04 11:43
Pranešti!
Tokie komentarai, kuriuose varoma ant autorės, tik parodo juos rašiusių pyktį ir kvailumą. Žinot, kas bendro tarp kolchozo ir šiandienių "sąjūdiečių"? Kaip vieni prirašinėjo primilžius ir kukurūzų derlius, taip kiti prirašinėja sau nuopelnus. Ir autorė tai puikiai atskleidė. O kadangi parašė tiesą, tai daugiau nieko ir nesugebat, kaip sovietiniais metodais žmogų dergti. Jūs supanašėjot su komunistais vienas prie vieno. Niekuo nebesiskiriat. Ir tokiu elgesiu tik įrodėt, kad jūs neverti jokių apdovanojimų.
11
26
Garbės pilietis
2021-02-04 11:04
Pranešti!
Manau,kad labiausiai rajono garbės piliečio vardo nusipelnė DUDAITĖ.Ji taip uoliai puolė ant visų kandidatų į seimo narius, gindama Martinėlio vardą.Taip puikiai vykdo Mero nurodymus,kad net nebelieka pagarbos nei sąjūdžiui,nei kovotojams už nepriklausomybę.Mere,gal suteikite Linai tą garbės piliečio vardą,ar kokią gromatėlę įteikite ,gal nustos ant visų pilti purvą.
31
5
š....skylė
2021-02-03 23:35
Pranešti!
Daugiau nei pusė komentarų paduoda dudaitės prakaitu,kuri akivaizdžiai lenda Godeliauskui i š...
42
8
tvnd
2021-02-03 20:27
Pranešti!
Dalyvavau sąjūdžio susirinkimuose komunalininko salėje, prisimenu ar ne Jarušauskas (vienas iš brolių) atgailauti bandė prieš žmones, rajoninio laikraščio redaktorė, kiti žinomi asmenys. Budėjimas prie pašto. Mitingas Vingio parke, malūnsparnis virš galvos su lapeliais. Platinamas sąjūdžio laikraštis. Daug mūsų dalyvavo, tik matėsi, kad tai kai kam ant bangos pakilti. Kiekvienas savo metu atlikom savo darbą ir tiek, Ar ne taip?
9
28
Špokas
2021-02-03 17:40
Pranešti!
Straipsnio autorė labai taikliai pataikė į miestelio politinių intrigų burbulą, bet Putinas ir Rusijos dabartis galėtų būti atskiro straipsnio tema. O dabar atrodo kad pasistumdymai smėlio dėžėje yra lygiaverčiai reikšme. Susmulkėjote ponai, daugiau orumo, nustokite skalyti vieni ant kitų. Nebeatrodykite juokingi
17
23
Emilija
2021-02-03 16:40
Pranešti!
Aš jaunas žmogus, kuriam per istorijos pamokos buvo diegiamos patriotinės vertybės ir ypatingai buvo pabrėžiama mūsų Sąjūdis, kaip atgimimo simbolis, kaip dalykas dėl kurio mes esame laisvi. Tai gal tada liaukimės ir per pamokas sakyti, kad Sąjūdis yra viskas? Jauni žmonės irgi skaito straipsnius, domisi esama situacija, nedarykite musės iš dramblio ir negadinkite jauno žmogaus autoriteto- Laisvos Lietuvos atgimimo pradininko Sąjūdžio idealo. Su visa pagarba Sąjūdžiui aš sakau, kad Sąjūdis yra visa Lietuva!
21
22
Gerbianti sąjūdį
2021-02-03 16:05
Pranešti!
100% pritariu Dianai, kad sąjūdis tikrai ne visa Lietuva, o tik nedidelė dalis ryžtingų, atsidavusių norinčiu LAISVĖS. Pati gyvenau miestelyje kuriame iš 400 gyventojų, na kiek pamenu buvo max 50 žmonių, kurie pritarė sąjūdžiui ir jo idėjoms. Dalyvavau sąjūdžio veikloje tiek kiek galėjau, rinkdavau įvairioms akcijoms parašus ir už tai mano šeimai buvo net grasinama, kad patys susirašot ką reiks "išvežti", nebereiks mums papildomai dirbti. Linai turbūt prastai su matematika, jei ji teigia kad tai visa Lietuva. Na paskaičiuokim: Mitinge Vilniuje 100 tūkstančių, kai tuo tarpu Lietuvoje gyvena beveik 3 milijonai. Rokiškio mitinge 10 tūkstančiu, tuo metu Rokiškio raj. 47000, vien Rokiškio mieste 18000. Tai kur ta visa Lietuva????? Gal prisijuk prie nuotolinio mokymo ir pakartok matematines žinias, juk pati ko gero tais metais pradinėse klasėse mokeisi, tai gal jose ir likai iki šiol?
36
18
Ramūnui
2021-02-03 16:01
Pranešti!
Ttu kvailas ar skaityt nemoki? Kur autorė pila srutas ant Jankausko? Ant Jankausko srutų pripylė Valiukas ir konservai, prirašę nebūtų Jankausko nuopelnų. Kaip sakoma, ką straipsnyje tamsta norėjote matyti, tą ir pamatėt. Gal kartais ir patį straipsnį nepakenktų paskaityt. Jei Valius prieš kelis metus nematė vienam savo straipsnyje didelių Jankausko nuopelnų, o dabar "praregėjo", tai kyla klausimas, kaip tai nutiko? Ar tik ne taip, kad pirmą straipsnį jis rašė sąžiningai, antrą - ponulio lieptas. Ir prirašė pievų. Ką autorė ir parodė.
18
35
Ypač jaunimui
2021-02-03 15:57
Pranešti!
reikėtų paskaityti Vytauto Petkevičiaus knygą "Durnių laivas". Knygos autorių į teismą padavė Landsbergiai TIK DĖL TĖVO garbės ir orumo. O dėl kitų AUTORIAUS TEIGINIŲ šioje knygoje NIEKAS NESITEISĖ. Todėl darytina išvada, kad knygoje aprašyti veikėjai, jų darbai, veikla, gyvenimo būdas - TEISINGI ?
9
5
Ramūnas
2021-02-03 15:57
Pranešti!
Autorė ,iš pykčio sąjūdžiui,sulygino du nesulyginamus žmones-Jankauską ir Putiną.Jankauskas tikrai kovojo už nepriklausomybę,kiek bepiltų ant jo srutų autorė,o Putinas yra mafijinės valstybės caras.Gal labiau čia butų tikęs kitas personažas-rajono caras,kuriam nusispjauti ant kitų nuomonės.Tetrūksta tik už kritiką kažką už grotų pasodinti,ar duoti į snkį...
35
15
Kai nebėr kas pasakyt
2021-02-03 15:24
Pranešti!
Reik ant autorės pavaryt. Va tiek bailiai ir tesugeba. Net rašo bailiai su klaidom. Oj kaip skauda vatai, oj kaip skauda.
10
35
Pritariu tam, kas parašė nepavyko
2021-02-03 13:27
Pranešti!
labai taikliai pastebėta, autorė rašo TOOOOOOKIUS ilgus straipsnius, kad galima užmigt beskaitant, o kai pradeda pati dar ik komentuot savo straipsnius, pasirodo visas jos 'išprūsimas" - žmonių įžeidinėjimai, negražūs išsireiškimai...tai , kas būtų atleidžiama " vatnikams" , kaip autorė vaidina komentatorius, tas tikrai neleidžiama straipsnio autorei, baigusiai aukštuosius mokslus- juk galioja žurnalisto etika
45
13
Norėtusi priminti 2
2021-02-03 11:22
Pranešti!
taip, tai nelabai gražiai ir romantiškai skamba. BET TAI YRA ISTORIJA. Ir tegul VISI ĮSIKALA Į GALVAS, kad ISTORIJA NEGALI BŪTI TIK BALTA, bet ji gali būti ir nemaloni JUODA. Baisiausia, kai politikai "istoriją" pradeda naudoti savo siauriems, asmeniniams-politiniams, trumpalaikiams tikslams. Iš jos padaro prostitute, savo tarnaite. Na o dabar pirmyn snargliai, po 25-30 metų, pulkite, vadinkite "vatniku" ir kuo dar ten, kas propagandos praplautose smegenėlėse liko.
22
6
Pamąstymui
2021-02-03 11:21
Pranešti!
Jei sąjūdis -visa Lietuva,tai prie bažnyčios remonto prisidėjo tikrai ne vienas dekanas,o visa tikinčiųjų bendruomenė.Bažnyčia negali politikuoti,o Meras garbės piliečio vardo suteikimą pavertė politika.
37
0
Norėtusi priminti 1
2021-02-03 11:11
Pranešti!
Ir buvo keliami TIK ekonominiai klausimai. O dėl politinių - JOKIO REIKALAVIMO dėl nepriklausomybės - NEBUVO. Tiesa tą klausimą kėlė Kauno sk. taip vadinami "radikalai", bet buvo "greit nusodinti". Buvo reikalaujama TIK AUTONOMIJOS TSRS sudėtyje. Ir dar visiems turi būti AIŠKU, kad "sąjūdis" buvo KGB kūrinys. Tai aiškiai parodė vėlesni įvykiai, kai tarp savęs "susipjovė" "sąjūdiečiai", pasipylė užsakomieji straipsniai, visokie "voratinkliai", "tyrimai" ir pan. Priminkite tai žmonėms, ypač jaunimui, kurie dar nebuvo suplanuoti, ar vaikščiojo po stalais.
11
1
Norėtusi priminti
2021-02-03 11:03
Pranešti!
Sąjūdžio PIRMINĮ pavadinimą(jis kažkodėl "užmirštamas") Lietuvos PERSITVARKYMO SĄJŪDIS t.y. visuomeninis judėjimas M. Gorbočiovo paskelbtai PERESTROIKAI (persitvarkymui) remti. 1988-06-03 susirinko iniciatyvinė jei gerai pamenu - 35 asmenų, žinomų visuomenėje, grupė. Jokio PIRMININKO pareigybės nebuvo numatyta. Vėliau nutarta, kad po pusmetį bus pirmininkaujantis, keičiamas rotaciniu principu. Aišku, KOL NEPASIRODĖ nepakeičiamasis.
8
20
Manau
2021-02-03 10:15
Pranešti!
Aš irgi kartais pagalvoju kai pamatau nuotraukose vis daugejanciu ant krutiniu medaliu uz sausio įvykius. Man negaila , kad vyrams duodami kažkokie ženklai , bet įdomu kur jie būtų jeigu nebūtu žmoniu minios prie seimo ar televizijos bokšto . O ar jie visi pagerbti ! Ir taip žinoti istorija įdomu. Kas organizuodavo autobusu išvykima tuo laiku , kas rinkdavo zmones. Juk ir autobusu parkas , tuo metu ATI, ir kur zmones dirbo buvo valstybines imones.
22
0
Kazimieras
2021-02-03 09:35
Pranešti!
Pritariu Monikai.Tikrai šiuo atveju tai labiausiai gaila Leono.Juk Tervydis puikiai suprato kuo tai baigsis,reikalą stūmė visai nepasitaręs su Sąjūdžio žmonėmis,sukiršino juos tarpusavyje.Negi jis nežinojo kokia vyko diskusija tarp rajono žmonių iki tarybos posėdžio,o dabar su savo parankiniais lieja krokodilo ašaras.
16
36
Prie ko čia Godeliauskas?
2021-02-03 09:33
Pranešti!
Ponulis ir koncervai visam rajonui ant galvų kakoja, o durneliai mekena "Godeliauskas". Kas tas Sąjūdis buvo? Keli ponai ar visas Rokiškis? Jums per akis meluoja, istoriją per rašo, iš jūsų šaiposi durneliais laikydami, o jūs mekenat. Kiek dar leisitės kad iš jūsų tyčiotųsi?
22
42
Reiktų sutikti
2021-02-03 09:04
Pranešti!
Sąjūdis buvo visa Lietuva gerb.istorijos mokytoja . VISA LIETUVA
30
22
nepavyko
2021-02-03 01:04
Pranešti!
Manau,kad Godeliauskas užsakė straipsnį,o Lina ženkliai persistengė.Pati parašo,pati viena pakomentuoja,o jos draugas palaikina.
65
22
>>To melo pabaiga
2021-02-03 00:30
Pranešti!
Primityvus,angažuotas efreitoriaus paskviliukas. Net nesistengia patikrinti faktų . Varo nuo tvoros iki vakarienės..,:)
17
37
To melo pabaiga
2021-02-03 00:10
Pranešti!
Kai ponulio nulio chebra argumentų pritrūko, teliko tamstos desperacija.
17
40
melo pabaiga
2021-02-03 00:03
Pranešti!
„Šliaužėm mes ledu, o paskui pasislėpėme rugiuose“..."мы придумали когда я был в реанимации..." Tai palyginimas apie filmą.... Panika- hidra pati save ėda...:) Buduliams rajone ir tai neprastumsit. Gal į skautus su Rakučiu užsirašykit?
30
28
Vilma
2021-02-02 23:48
Pranešti!
I dešimtuka!!!!susireiksminimo mažiau,ponai!!!!!
19
43
Jonui
2021-02-02 23:44
Pranešti!
Eik tu vata pjuvenuotom smegenims. Net tavo xuilo pakomentavo ir pripažino. Dvaras faktas.
22
28
Jonai,
2021-02-02 23:41
Pranešti!
Tu idiotas. Tu net to filmo nematei, vata kreminė.
22
36
Jonas
2021-02-02 23:06
Pranešti!
Kokia kvaila boba, tipo kažkoks Navalnas įėjo į Putino dvarą ir laisvai viską nufilmavo, net tualetinį joršiką. Visi mato kad tas filmas pigus feikas nufilmuotas Vokietijoje. Kaip galima po tokių rašliavų rimtai žiūrėti į autorės kūrybą?? Juokas ima iš tokių rašytojų-istorikų.
70
23
Nustokim
2021-02-02 22:32
Pranešti!
būt baudžiaunininkais! Amžinai bijom drąsiai ir atvirai, argumentuotai kalbėti. Tik komentaruose drąsūs, kai slepiamės po anonimais. Ačiū Linai, kad drįsta, kad nebijo, kad nesislepia....
33
46
Matui
2021-02-02 22:10
Pranešti!
Straipsnyje apie tai, ką rašot, yra užsiminta. Lina kario žmona. Kodėl kai kas taip nekenčia jos?
34
44
Monika
2021-02-02 21:39
Pranešti!
Gaila Leono, tapo dar vienu Tarvydzio įrankiu kerštui, kad negauna valdžios. Atsipeikek Leonai, bėk nuo to žmogaus toliau.
45
46
Matas
2021-02-02 21:29
Pranešti!
Taiklus, stiprūs ir drąsus straipsnis. Konservatoriai antrą kartą taip stipriai susimovė užkibę ant Tarvydo kabliuko. Pirmą kartą paaukojo karius, dabar sąjūdžio idėją.
43
46
Apgailėtina
2021-02-02 21:27
Pranešti!
Dudaitė Godeliausko mundurą plauna.
54
38
objektyvus
2021-02-02 21:23
Pranešti!
Tai gal kas gali įvardyti tuos didžiuosius dekano darbus už ką jam suteikiamas garbės piliečio vardas?
66
24
Drąsi moteris.
2021-02-02 21:18
Pranešti!
Ir protinga. Ne emocijom taškosi. Argumentai stiprūs. Iš karto matosi kas tikras istorikas. Įdomu, kurį univerą baigė? VU ar VDU? Pagal tekstą labiau VU.
40
54
Dz
2021-02-02 20:43
Pranešti!
Stiprus, profesionalus, išmintingas straipsnis........tiesiog geriau niekas nesudėlios.
51
50
zizi
2021-02-02 20:10
Pranešti!
o islaidu tai apturejo.tik salikas kiek kainuoja.
41
33
Rašyti komentarą