Tarptautinis eTwinning projektas ,,My S.E.N.ses investigation“ Rokiškio pagrindinėje mokykloje (0)
Rokiškio pagrindinėje mokykloje šiais mokslo metais buvo vykdomas tarptautinis eTwinning projektas „My S.E.N.ses investigation“. Projektas skirtas 7–13 metų amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams. Jiems svarbi harmoninga jutiminė veikla, kad būtų ugdomas jų protinis pajėgumas.
Projekte dalyvavo Rokiškio pagrindinės mokyklos 1-4 specialiųjų klasių mokiniai. Veikla prasidėjo rugsėjį ir baigsis birželio pabaigoje. Projekte dalyvavo Turkijos, Kroatijos, Rumunijos, Portugalijos, Slovakijos, Lenkijos, Latvijos ir Lietuvos mokyklų mokiniai. Iš viso projekte dalyvavo 12 mokytojų ir 77 mokiniai iš šių šalių.
Projektas suteikė mokiniams galimybę tyrinėti savo žinias panaudojant penkis pojūčius. Pagrindiniai projekto tikslai:
- ugdyti mokinių pažintines, socialines kompetencijas;
- lavinti ir suprasti penkis pojūčius;
- patobulinti kiekvieno iš penkių juslių žodyną;
- tobulinti IKT technologijų įgūdžius;
- skatinti bendravimą ir bendradarbiavimą su kitomis Europos mokyklomis ir prisidėti prie veiklos gerinimo dalinantis gerąja patirtimi.
Projekto metu taikėme įvairius tyrimo metodus, kurie stimuliavo ir gerino regėjimą, klausą, uoslę, lytėjimą, skonį. Mokiniai kūrė plakatus, žaidė IKT žaidimus sukurtus kitų šalių mokytojų, dalyvavo užsiėmimuose naudodami „web 2.0“ priemones, CodeWeek savaitėje, saugaus interneto savaitėje bei vaizdo pokalbiuose su kitų mokyklų mokiniais. Projektas buvo integruotas į ugdymo procesą. Jis paįvairino pamokas, jos tapo vaizdingesnės, įdomesnės.
Projekto pabaigoje kiekvienas mokinys sukūrė mini knygą „Mano 5 pojūčiai“. Sukurtomis veiklomis visi projekto dalyviai dalijosi „Twinspace“ platformoje ir mokyklų svetainėse. Buvo sukurta bendra visų projekto dalyvių elektroninė knyga apie viso projekto „My S.E.N.ses investigation“ veiklą. Dalyvaudami projekte susiradome naujų partnerių, susipažinome su kitų šalių mokinių ugdymu, kultūra. Džiaugiuosi, kad į projektą įsitraukė mokinių tėveliai, globėjai. Jie padėjo vaikams tyrinėti penkis pojūčius gamtoje, fotografuoti ir siųsti nuotraukas su mokinių atliktomis užduotimis, vertino projektinę veiklą. Nei karantinas, nei nuotolinis mokymasis nesutrukdė užbaigti projekto.
Rokiškio pagrindinės mokyklos mokytoja,
specialioji pedagogė, logopedė metodininkė Jolanta Baturina