„Rokiškio sūrio“ sėkmė parodoje, tituluojamoje vartais į Azijos rinką (2)

Publikuota: 2017-03-30 Kategorija: Verslas
„Rokiškio sūrio“ sėkmė parodoje,  tituluojamoje vartais į Azijos rinką
Asmeninio archyvo nuotr. / AB „Rokiškio sūris“ eksporto vadybininkė Laura Statharos džiaugėsi, kad įmonės stendas sulaukė gausių Azijos verslininkų, verslo agentūrų, diplomatų dėmesio.

Dalyvavimas  tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „GULFOOD 2017“ Dubajuje (Jungtiniai arabų emyratai) – graži AB „Rokiškio sūris“ tradicija. Ekspertų vadinama vartais į Azijos rinką, ši paroda – puiki galimybė megzti ryšius su šalių, kuriose stebima pieno produktų poreikio augimo tendencija, įmonėmis, surasti naujų verslo partnerių. Jos naudos įmonės atstovai neskaičiuoja parsivežtomis sutartimis. Kol kas… Nes susidomėjimas AB „Rokiškio sūrio“ produkcija – kietuoju sūriu „Grand“, Rokiškio „Mozzarella“ , glaistytais varškės sūreliais „Naminukas“, laktoze, pieno milteliais, išrūgų baltymų koncentratu – buvo didžiulis.

Azija – labai svarbi
AB „Rokiškio sūris“ eksporto vadybininkė Laura Statharos neslepia – įmonei Azijos šalys yra svarbi rinka. Visų pirma, ji – auganti: Azijos šalyse pieno produktų poreikis nuolat didėja. „Pasaulis globalėja. Netgi tose valstybėse, kurių gyventojai suvartoja sąlyginai mažai pieno produktų, rinka plečiasi augančio turizmo dėka“, – esmines pieno rinkos tendencijas komentavo L. Statharos.
Nenuostabu, kad visą parodos laiką „Rokiškio sūrio“ stende buvo gausu jo produkcija besidominčių įvairių šalių verslininkų. Pavyzdžiui, JAE kuriasi gausybė turistams skirtų picerijų, kurių veikla neįsivaizduojama be aukštos kokybės sūrių. 2022 m. Kataras taps pasaulio sporto aistruolių Meka – čia vyks pasaulio futbolo čempionatas, sutrauksiantis milijonus žmonių iš įvairiausių valstybių. Buvusių Sovietų sąjungos respublikų – Kirgizijos, Uzbekijos – verslininkams taip pat įdomi „Rokiškio sūrio“ produkcija.
Europietiškiesiems pieno produktams besiverianti Azijos rinka – viliojanti, perspektyvi, auganti rinka. Ypač po to, kai prieš keletą metų Rusija paskelbė embargą Europos Sąjungoje gaminamiems maisto produktams.

Varškės sūreliai – patrauklus desertas
Azijiečiai atviri įvairiems skoniams ir potyriams. Nenuostabu, kad parodos lankytojams didelį įspūdį padarė daugelyje šalių žinomas ir mėgiamas, prestižiniais tarptautiniais apdovanojimais įvertintas kietasis sūris „Grand“.
Tačiau vakariečiams mažiau žinomi produktai, tokie kaip UAB „Rokiškio pieno“ glaistyti varškės sūreliai, parodoje sulaukė dėmesio ir didelės sėkmės. Šie gaminiai labiau paplitę Rytų Europos šalyse. Tačiau ir Azijos pirkėjams jų originalus skonis padarė įspūdį. Juo labiau, kad šie desertai ne tik skanūs, bet ir sveiki.
Tačiau „Naminuko“ sūrelius netradicinėje – šaldytų desertų – kategorijoje pristatę rokiškėnai parodoje sulaukė labai palankių vertinimų: lankytojus sužavėjo šie tradiciniai lietuviški desertai. Jie buvo neatsitiktinai pateikti atšaldytų desertų kategorijoje – dėl didelių atstumų jie Azijos užsakovams bus vežami sušaldyti. Todėl šie sūreliai buvo pateikiami toje pačioje kategorijoje, kaip ir valgomieji ledai.

Pokyčiai – akivaizdūs
Pirmą kartą tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „GULFOOD 2017“ Dubajuje AB „Rokiškio sūris“ lankėsi prieš septynerius metus. O pirmą kartą savo ekspozicijos stendą įmonė parodoje įrengė pernai. L. Statharos pabrėžė, kad per tą laiką paroda pasikeitė neatpažįstamai. Pirmosios parodos stendai buvo kuklūs ir neryškūs, o dalyvių ir lankytojų – gerokai mažiau, nei šiemetinėje.
Per septynerius metus renginys padarė milžinišką pažangą: tą liudija ir ženkliai išaugęs joje dalyvaujančių šalių, įmonių ir jų siūlomos produkcijos įvairovė. Viso pasaulio įmonės savo ekspozicijas stengiasi pateikti kuo įdomiau ir išradingiau, kad išsiskirtų iš gausaus konkurentų būrio ir patrauktų parodos svečių akį. „Visi maisto pramonės gamintojai jaučia didžiulę šios parodos vertę. Jei įmonės nėra šiame pasauliniame renginyje – ji, galima sakyti, praranda puikią progą tapti žinoma Azijos rinkoje“, – sakė pašnekovė.
AB „Rokiškio sūris“ stendas visas parodos dienas buvo gausiai lankomas Azijos šalių verslininkų, diplomatų, verslo agentūrų atstovų. Kiek šiame renginyje užmegztų kontaktų virs sėkmingomis sutartimis, parodys laikas: nuo pirmojo būsimųjų partnerių rankos paspaudimo parodoje iki pirmosios produktų siuntos paprastai prabėga keli mėnesiai ar net metai.

Dalintis naujiena
Rašyti komentarą

Rekomenduojami video