Puiki vasaros atostogų pabaiga (1)

Publikuota: 2022-08-30 Kategorija: Jaunimas
Puiki vasaros atostogų pabaiga
Organizatorių nuotr. / Stovyklos akimirkos

Paskutinėmis vasaros atostogų dienomis grupė Pandėlio gimnazijos I-IVg kl. mokinių (dauguma iš jų laimėję prizines vietas respublikos, rajono konkursuose) praleido keliaudami po Žemaitijos kraštą.

Pirmiausia aplankėme UNESCO kultūros paveldo objektą – gražiausią Lietuvos vietą Kuršių neriją: Nidą, Parnidžio kopą, Saulės laikrodį, Juodkrantės gyvenvietę, Raganų kalną. Kadangi buvo labai labai karšta, apie ,,mirusias kopas“ mokiniai sužinojo iš mokytojos Violetos Karaliūnienės pasakojimo. Daug įspūdžių paliko delfinų pasirodymas Jūrų muziejuje. Po to keliavome į Šventąją, ten apsigyvenome nameliuose. Kitą dieną pramogavome prie jūros, aplankėme Palangą. Pasivaikščiojome po dvaro parką, aplankėme Gintaro rūmus, grožėjomės vaizdais nuo Palangos tilto. Trečia diena buvo skirta edukacijai- aplankėme Kretingos dvaro rūmus, Plungės dvaro sodybą, Plungės Šv. Jono Krikštytojo bažnyčią, Šaltojo karo muziejų, Kryžių kalną.

Kelionė  dalinai finansuota Kultūros paveldo departamento (projektas ,,Šv. Jokūbo kelio sakralinių objektų pažinimas ir populiarinimas“)  ir Rokiškio rajono savivaldybės (projektas ,,Galvok! Ieškok! Ilsėkis!“). Kultūros paveldo projektas bus tęsiamas ir prasidėjus mokslo metams- mokiniai panaudos kelionės medžiagą kūrybiniams darbams, taip pat jų laukia dar ne viena įspūdinga pažintinė  kelionė po Lietuvą.