Apie komentarą pranešta administracijai. Jei komentaras neatitinka taisyklių, jis bus ištrintas.
Bravo!
2020-02-29 08:55
Pranešti!
nesustodamas tęsiu toliau :)
https://www.facebook.com/herbertas.alksnevicius/posts/10212039563704000
1
0
Tamstai
2020-02-28 19:06
Pranešti!
Tu gerokai pavėlavai. Lina seniai nebėra Martinėlio padėjėja. Pasidomėt biškį reikia, prieš nesąmones skleidžiant.
4
3
Architektas
2020-02-28 16:04
Pranešti!
Ir pabaigai: problemos paciam svietime, nera aiskios jo vizijos. Ir mazuose miesteliuose galima paruosti stiprius konkurentingus mokinius, busimus studentus ir be top irangos. Tereikia geru mokytoju plius suinteruotu mokiniu, na ir kad svietimas tam netrukdytu
6
1
Architektas
2020-02-28 15:57
Pranešti!
Dabar svietimo sistema turi susni neaiskiu ekspertu, kur kiekvienas is ju tempia ja i savo puse, ir visumoje gaunasi... Pagrindinis klausimas, ko mes norime is svietimo, is mokiniu. Kokia pvz turi buti matematika, ar tai izanga i aukstaja matematika, ar bendro pritaikomojo pobudzio. O tarp ju labai didelis skirtumas. Kiek tikru matematiku reikia Lietuvai? O gal svarbu, kad moketu naudotis MatLab, SASS programomis. Uzsieny pilna darbo skelbimu, kuie siulo LABAI solidzius atlyginimus pvz. mokanciais dirbti su SASS. Linkiu paieskoti, kas iesko mokanciu tiesiog matematika. Jei pas mus pabando apjungti taikymus, tai vistiek dalis bus pamoku ar studiju, kur ruos kaip anksciau plius iterps praktikos. Pati teorija turi arti eiti praktikos, kitaip tariant turi buti paruostas atskiras produktas, bet ne du atskiri sau. Ir pabaigai... su autore sutinku, kad neina pasiekti geru rezultatu, jei asmenys ar dalis is ju nera suinteruoti.
1
1
Architektas
2020-02-28 15:55
Pranešti!
Mano subjektyvia nuomone svietimas visiskai atitoles nuo realybes. Jis moko visko, ir tuo paciu nieko. Jis per daug stresinis. Autore kazka sako, kad mokiniai nemoka analizuoti teksto, o tegul mokinys pabando parasyti analize, kuri nesutaps su darba vertinancio asmens nuomone. Bus nesuprastas kurinys ar tekstas, tai apie kokias asmenybes mes kalbame?
3
1
Architektas
2020-02-28 15:51
Pranešti!
Anksciau privaciai ruosiau mokinius matematikos egzaminams. Taip pat vedziau nemazai seminaru, vedziau mokymus. Dabar nemazai imoniu atrenka studentus ir jiems veda mokymus pagal ju imones specifika - teko vesti/destyti ir juos. Teko bendrauti su PASAULIO chemijos chiampionato nugaletojais, ir jie buvo baige nedidele mokyklele be jokiu isskirtiniu labaratoriju. Autore pervertina iranga ir labaratorijas, nuvertina vadybininkus, nes geras vadybininkas visur labai paklausus. Turiu pazistamu dirbanciu pasaulinese kompanijose. Cia kokybes klausimas. Nesutinku, kad visiems reikia matematikos ar fizikos. Arba reiktu kitokio matematikos kurso. Is komentatoriu niekas (speju) niekas nezino, kas tas matematika yra. Mokykloje pagrinde mokoma skaiciavimo igudziu, su maza dalele matematikos. Su autore sutinku, kad svietimo sistemos reformos daromos del reformos, bet ne del uzsibrezto rezultato. Reforma svietime yra amzina busena.
3
2
Tamsta
2020-02-28 13:40
Pranešti!
Straipsnis geras. Visas tas bėdas mokytojai žino seniai seniai. Žurnalistė, jei esu gerai informuota, yra dešinioji R.Martinėlio bei mero ranka Rokiškyje, tai tegu jiems tas tiesas ir bruka, kad problemas spręstų ir padėtį gerintų, švietimo skyriaus vedėją pajudintų, kad pagaliau dirbti pradėtų, o ne visiems įtikti stengtųsi. Mes, eiliniai skaitytojai, to padaryti negalim! O bėdoti atsibodo! Laukiam permainų ir vis nesulaukiam...
3
2
Vaidai
2020-02-28 11:05
Pranešti!
Gal nustok jau nusišnekėt.
5
2
To OMG
2020-02-27 22:54
Pranešti!
Kol kiti dirba, eik latytės pagerti. Tai jūsų nukvakusi Z karta, užaugusi ir tebesėdinti ant tėvelių kišenės, be projekčiukų nesugebanti nieko išstenėt ir jungiasi į bendruomenes, nes iš per gero gyvenimo nežino, kas yra dirbti. Stiklinių urvelių urviniai žmogeliai. Jums net nedaeina, kad be to, ką niekinate: be tamsuolių tėvų, be pramonės, būtumėt tik alkanų apskurėlių šaika. Jūs net orchidėjos vazonėlyje nesugebat užaugint, nes ją palaistyt reikia. Bendruomenės jūs bendruomenės.
17
2
OMG
2020-02-27 22:41
Pranešti!
Dar viena pikta teta, kuri daug visko baigė, kad be klaidų pavarytų ant kitų.
Negaminkim vidutinybių... bent pinigus skaičiuot išmokykim.
Pasidarykim laboratoriją ir pasijunkim profesoriu iš univero...
NEKĘSKIM žemdirbių, bei kalbėt bei rašyt apie juos, inovuokimės, kai pasaulis jungiasi prie "Extinction Rebellion" judėjimo, kuria 'Transitional towns' ( pasaulyje virš 1200, o LT nė vieno), gręžiasi atgal į gamtą ir stiprias bendruomenes.
SPROGDINKIM VISKĄ, ir būtinai dėl talentų, o ne dėl kiekvieno vaiko, kad ir koks bebūtų.
Ką čia ir bepridursi... dar viena pikta teta.
2
12
gerbiantis Linos straipsnius ...
2020-02-27 22:31
Pranešti!
Šaunuolė Lina, ne veltui laiką leidai mokykloje. Gali palyginti tas "auksiukų" klases, kurioje ir pati mokeisi, su dabartinėmis jungtinėmis klasėmis. Ačiū tau už teisybę, kurios nesupranta tos ar tie, kurie niekada nedirbs mokykloje, kurie patys nesusitvarko su savo atžalėlėmis ir viską verčia ant tos vargšės mokyklos. Kodėl nesirinkote pedagogo profesijos, ogi todėl, kad kažkas durnesnis turėjo ją pasirinkti, kad galėtų nors kibirkštėlę šviesos duoti tokių rašeivų vaikams. Prieš rašydami gerai pagalvokite, juk ne laboratorinėje kolboje jūs užaugote, užaugino jus mokytojai, mokykla, ant kurios dabar spaudote, Gėda jums.
17
2
To "To Vaida"
2020-02-27 22:17
Pranešti!
Kalbu, nes savo vaiką leidžiu mokytis į jungtinę klasę, nors už poros kilometrų "normali" ilgoji gimnazija su atskiromis klasemis. Leidžiu, nes renkuosi mokytoją - Žmogų, nes iš šitos mokytojos išeina smalsūs, drąsus, ryžtingi mokiniai ir toliau demonstruojantys aukštus pasiekimus tiek respublikiniu, tiek tarptautiniu lygiu, kai tuo tarpu iš "normalios" pradines klases išėjęs bijo klausti, išsakyti savo nuomonę. Ir kalbu, nes vėliau su jais susiduriu.
O, kadangi tamsta plačiai "šūdais" drabstorės, tai matyt nelabai beskiriate kur faktai, o kur svaičiojimai.
4
3
Architektui
2020-02-27 21:04
Pranešti!
Gal prieš viešai nusisvaigdamas, pasidomėk, kas yra autorė. Ką ji studijavo, ką dirba. O tada tykiai ramiai eik kamputin latytės pagert, nervams nuramint. Tau iki autorės žinių ir išmanymo toli gražu.
5
3
Architektas
2020-02-27 19:47
Pranešti!
Su kaikuo sutinku, su kaikuo visiskai nesutinku. Autorius svaiscioja savokom, kaip inovacijos, technologijos, bet matosi, kad pats su tuo neturi nieko bendro.
0
8
L
2020-02-27 18:15
Pranešti!
Pirmą kartą su pasigardžiavimu ir dideliu malonumu perskaičiau straipsnį apie Lietuvos švietimą. Autorius parašė taip taikliai, taip 100 proc. Nei pridėsi, nei atimsi. AČIŪ už tokią nuomonę. Nuoširdžiai.
14
2
To Vaida
2020-02-27 15:36
Pranešti!
Gal nebesvaik jau. Apie jungtinių klasių gėrį kalba tie, kurie jose nesimokė. Kokiu idiotu reikia būt, kad tai šlovinti. Gal mokslinių tyrimų reikia ir apie tai, kad kakutis smirda? Nes kol štempeliu nepatvirtinta, ponia gali įvairiai interpretuot. Gal čia toks alternatyvus kvepalas... Kiek kvaili turi būt žmonės, kad nesuprastų akivaizdžių dalykų.
12
2
Vaida
2020-02-27 15:25
Pranešti!
Su dauguma faktų sutinku, bet nesuprantu ir nerandu kokiais mokslinniais tyrimais remiantis įrodyta, kad jungtinės klasės yra blogis, kai tuo tarpu apstu tyrimų rodančių jungtinių klasių naudą vaikų socialinių gebėjimų vystimuisi. Ir dar daugiau mokslininkų aiškinančių, kad iš esmės neįmanoma pamatuoti parengtumo skirtumo tarp įprastos klasės mokinio ir jungtinės klasės mokinio. Nebent turėtumę klonuotą avytę Dolly ir abi su vienoda socialine patirtimi ir vienodais gabumais patalpintume į skirtingas klases, tada taip, tokiais tyrimais būtų galima patikėti. O dabar dalis straipsnio tik asmeninė ar kitų asmenų išsakyta nepagrįsta nuomonė.
3
11
Julija
2020-02-27 13:26
Pranešti!
Geras ir teisingas straipsnis.Svarbiausia kad visi tą suprantam tik slepiam galvas smėly kaip stručiai ir apsimetam kad manom jog gerai.Labai teisingas teiginys apie pasisėdėjimą mokykloje.Mokinys turi mokytis mokykloje ir pažymiai turi būti tokie kokių jis nusipelno ir iš visų dalykų,kitaip vaikas išmoksta gauti neteisingą atlygį po to reikalauja iš darbdavio neuždirbto atlygio.
17
1
Laima
2020-02-27 11:10
Pranešti!
Puiku! Pagaliau visa tiesa apie skaudulius.
10
1
To liktarna
2020-02-27 06:02
Pranešti!
Ne ministrams jas įsisąmonint reikia. Patiems pedagogams pirmiausia. Kas Kriaunose seniūnijos susirinkime svarstė galimybę atkurt mokyklą, a? Ministras? Pasižiūrėkit švietimiečių diskusijas po šituo straipsniu facebooke. Ten tamsa juoda. Yra keli šviesesni komentarai, bet apskritai, tamsa juoda. Toliau, suvokit, kad ne ministras reformuoja sistemą. Sistemą reformuoja pati bendruomenė. Švietimo bendruomenė nenori ir nebegali daryt reformų. Ar ką nors padarė, be oraus tylėjimo, rajono švietimiečiai, kai buvo kuriama akivaizdi problema- privati mokyklėlė. Jūsų interesus apgynė spaudimui nepasidavę drąsūs žmonės ir Konkurencijos taryba. O jūs ir piršto nepajudinot. Net neišdrįsot pasisakyt. Burbėjot patyliukais, bet viešai tylėjot. Kas kliudo dabar ateit ir pasakyt: mere, baigiam žaist. Situacija tokia, kad po 7 metų vaikų lieka dviems iš keturių kaimo gimnazijų. Ką darom? Netgi kai sprendimai akivaizdūs su Kriaunom ir Panemunėliu, jie buvo atidėliojami apie 4 metus.
10
1
Buvusi liktarna
2020-02-26 23:14
Pranešti!
Kad tas mintis (beje, tobulai išdėstytas) išgirstų, įsisąmonintų ir kažką protinga nuveiktų koks nors švietimo ministeris. Autorei siūlyčiau savo mintis siųsti į visokius švietimo „komitetus“ - Seimą, ministeriją ar dar kur... O gal... išgirstų koks nors protingas „klerkas“? O gal kas pradėtų keistis?
9
0
S.J To Pažįstantis
2020-02-26 23:08
Pranešti!
Man džiugu, kad autorė rašo, nes tikrai turi ką pasakyt. O visi gabieji nėra kalikai, tik kai kurie nėra universalai, nors jie dažniausiai nesitenkina vienu šimtuku, vienas mano minėtų, jei neklystu 4 gavo... O straipsnyje teisingai išdėliota, bėdų kalnas.
2
0
Pažįstantis to SJ
2020-02-26 22:53
Pranešti!
Šiaip Lina ir jos brolis - universalai. Pati Lina - VU istorijos magistras ir KTU pramonės inžinierius. Brolis - puikus biologas, fizikas, astronomas ir istorikas. Kas įdomiausia, nė vienas ne kalikas. Jie realiai universalūs.
5
1
S.J
2020-02-26 22:38
Pranešti!
Ir pats susimoviau "pažyst" užsinorėjau, atsiprašau.
0
0
S.J
2020-02-26 22:33
Pranešti!
To S.J pažystantis: papildau sąrašą, Laužadžių šeimyna, neįvardintų prizininkų broliai ir seserys, jau 11, galėčiau dar pildyt, bet ar to reikia? Tiksliau kam jie įdomūs...
0
0
S.J
2020-02-26 22:27
Pranešti!
To S.J pažystantis: bingo dėl autorės, jl šaunuolė be diskusijų. Bet jau Jūs paminėdami ją ir jos brolį parodėt, kad ne trys kregždės, jau penkios
1
0
To S.J. pažįstantis
2020-02-26 22:12
Pranešti!
Autorė, tarp kitko, irgi matematikos brandos egzamino S (ne A) lygiu dešimtuką turi, jei ką. Garsioji 1997 m. Rokiškio 3-osios vidurinės mokyklos 12 C. Ji pati nuolatinė rajoninių olimpiadų prizininkė: fizikos, matematikos, biologijos, istorijos. Kaip ir jos brolis, VDU magistras ir jaunesnysis mokslinis bendradarbis. Bet trys-keturios kregždės – dar ne pavasaris. Daug daugiau yra vidutinybių, kurie nei tiksliukai, nei menininkai.
6
0
mokytoja ekspertė
2020-02-26 21:09
Pranešti!
100 balų už žurnalistinį talentą!
22
1
Rima
2020-02-26 20:47
Pranešti!
Pritariu 100%! Ačiū už teisingus pastebėjimus. Iš tiesų, kur pažvelgsi - ten problemos: mokytojų darbo krūvis padidėjęs, o atlyginimas, ypač didelėse mokyklose, išliko tas beveik tas pats; mokiniai gali nelankyti mokyklos ir tėvai už tai beveik neatsako; metai iš metų nepažangūs mokiniai keliami į aukštesnę klasę ir baigia mokyklą visiški beraščiai, bet toliau tęsia mokymąsi gimnazijoje! Tada nejučiom noris paklausti - o kas ta gimnazija? Kam ji reikalinga tokiam moksleiviui- tik laiką praleisti?
28
2
S.J
2020-02-26 19:26
Pranešti!
Šaunu, geras straipsnis. Bet yra neatitikimų, Rokiškis tiksliukų kraštas. Ir pradedant A. Vyšniausku (metų žmogaus nominacija už mokslo pasiekimus), galėčiau ilgokai vardint pavardes žmonių, kurie tikiu dar garsins ne tik mūsų rajoną, bet ir Lietuvos vardą. Jei nuo A. Vyšniausko kartos užauginome tris pasaulinių olimpiadų prizininkus (chemijos fizikos, astrofizikos ir informatikos), tai nėra taip jau blogai
7
0
Jonas
2020-02-26 17:46
Pranešti!
Kaip visada,liuks
7
1
skaitytojas
2020-02-26 17:02
Pranešti!
Puikus straipsnis.
15
1
Seniokas
2020-02-26 12:18
Pranešti!
Vat taip su švietimo reforma - 30 metų vėjais.
22
0
Birutė
2020-02-26 11:31
Pranešti!
Puikus straipsnis.
38
4
Super
2020-02-26 11:06
Pranešti!
Linos straipsniams Sirenos kailinukai jau per maži
Turbūt kiekvienas žino posakį, kad jei dirbi mylimą darbą, tai nesiskaito darbu. Bet kaip surasti tokią veiklą, kuri teiktų malonumą ir duotų naudos? Būtent apie tai verslo centre „Spiečius“ savaitės viduryje kalbėjo verslo konsultantė, lektorė Rima Boškevičienė, pakvietusi į semi
Spalio 25 d., minint Lietuvos Respublikos Konstitucijos dieną, Rokiškio dvaro menėje vyko tradicinė rajono pradinių klasių mokinių viktorina „Aš labai myliu Lietuvą...“.
Renginyje dalyvavo Rokiškio Senamiesčio progimnazijos, Rokiškio Juozo Tūbelio progi
Nesunku pastebėti, kad namų dabar yra labai svarbi mokymo proceso dalis. Taigi, namų darbų atlikimui turi būti skiriamas ypatingas dėmesys. Jeigu galvojate, kad namų darbai gali būti atliekami bet kada ir bet kaip labai klystate, o mokymosi rezultatai netruks jūsų informuoti apie klaidingą pož
Praėjusią savaitę buvo paskelbti jau 21-ąjį kartą prekybos tinklo „Maxima“ organizuojamo konkurso „Lietuvos Maximalistai“ nugalėtojai. Vienas maximalistų – rokiškėnas Kajus Skruodys, kuris už pasiekimus muzikoje ateinantiems mokslo metams antrą kartą gavo 100 eur
Dovanos iš gamintojų rankų: RPMC džiugino Kalėdine muge (0)
Amžinąjį atilsį (2024.12.13 - 2024.12.19) (0)
Rokiškio ugniagesiai primena: nebūk grinčas, „nepavok Kalėdų“ (0)
Palaimino: A. Bagdonas tapo Rokiškio krašto garbės piliečiu (0)
Kamajų A. Strazdo gimnazijos bendruomenė dalyvavo akcijoje „Sveikinimas vienišam žmogui“ (foto) (0)
Radę tikrąjį savo gyvenimo tikslą, lengviau randa „savo“ veiklą
(0)Kviečia į nemokamus mokymus „Ūkinių, išskyrus arklinių šeimos, gyvūnų ženklinimas ir registravimas“
(0)Rokiškio rajono pradinių klasių mokinių viktorina „Aš labai myliu Lietuvą...“ (foto)
(0)Namų darbai: ką svarbu žinoti apie jų atlikimą?
(0)Noras siekti aukštumų įvertintas ir pinigine stipendija
(0)