Išgirskime ir kitą pusę – kodėl rokiškiečiai nenori skiepytis?

Publikuota: 2024-03-28 13:26:38
Grįžti į straipsnį
Komentarai
Vilma
2021-09-03 23:28
Pranešti!
As tos pacios nuomones. Pritariu jums 100%.
1
0
pamąstymui
2021-08-27 23:05
Pranešti!
gal būt nenorintys skiepytis kuria nors užsienio kalba skaitė itin slepiamą Pfizer sutartį pasirašytą su EK 2020 m. lapkričio mėn 20d, gal būt jie žino, kad Pfizer direktorius Albert Bourla pareiškė, kad jo vakcinos nėra efektyvios prieš naujas virusų atmainas ir, kad jau atlieka bandymus skiepydami 5-12m vaikus.Kaip tyrimų metu nustatė garsūs Europos ir pasaulio infektologai , virusologai skiepas nėra stebuklinga lazdelė ir tiek skiepyti, tiek neskiepyti yra vienodai užsikrečiantys ir užkrečiantys kitus . Nei vienas vakcinų gamintojas neužtikrina saugumo ir nežino kokie po skiepų galimi ilgalaikiai poveikiai , susirgimai ir t.t. Praktiškai vakcinų gamintojai nėra atsakingi UŽ NIEKĄ .
14
2
atsakymas TTT ir kitiems piktiems
2021-08-27 10:23
Pranešti!
Gerbiamieji, prieš rašydami ir puldami kitaip galvojančius, pasidomėkit kitų šalių virusologų (mokslininkų) mintimis, nepatingėkit paieškokit įvairios informacijos. Pasidomėkit tais, kurie nelenda aktyviai į eterį, ir už tai negauna tam tikrų bonusų. Arba, bent jau gerai paskaitykit kas parašyta vakcinų informaciniuose lapeliuose. Pažadu, sužinosit labai įdomių dalykų. Mąstykit, o ne cituokit svetimas mintis. Mes gyvenam laikmetyje, kurio šukis- "nieko asmeniško, tik verslas"
21
1
silvija
2021-08-27 09:38
Pranešti!
Žmogui vis tik turi būti pasirinkimo laisvė .Ši liga ir skiepijimas nauji ir gyvenimo dar nepatikrinti kokie šalutiniai poveikiai kiekvienam žmogui gali būti , O žmogus gerai jaučia savo sveikatą . aš nesiskiepiju todėl, kad bijau šalutinio poveikio . Net pati valdžia apie skiepus aiškino, daugiau išgelbėsim žmonių, negu neteksim . Taip kalbėt tikrai negalima . Ar sutiktų kas nors aukoti savo artimąjį,kad išgyventų kitas ?
18
0
TTT
2021-08-26 22:05
Pranešti!
Nei viena pandemija nebuvo suvaldyta, nenaudojant skiepų. Ebolos viruso pandemijai suvaldyti buvo naudojama tikrai eksperimentinė vakcina, nes nebuvo kitos išeities. O čia beveik visus metus buvo tikrinta. tai abejonių tikrai neturi būti. Virusai dauginasi tik gyvame organizme, besidaugindami mutuoja, nes virusų fermentai daro klaidas (deja, jų tokios savybės). Taigi, kol turėsime daugybę nepasiskiepijusių, tol turėsime vis naujas atmainas. ir taip dar ilgai nebaigsim. Galvokim, ar tikrai to siekiam.
9
23
Va
2021-08-26 13:48
Pranešti!
As daugybe metu skiepijuos nuo erkinio encefalito, bet niekada nesove galvon pulti tu, kurie nesiskiepija, suserga ir gydomi uz mano pinigus. Cia kazkokia manija, baisu.
28
2
Maryte
2021-08-26 13:46
Pranešti!
Tie rekiantys ir kitus zeminantys yra tokie ne del skiepo - jie megdzioja konservatorius ir tuos lgbt+: puola visus, izeidineja, paskui patys skundziasi. Tokia diagnoze.
19
3
audrius
2021-08-26 11:31
Pranešti!
Aš niekaip nesuprantu, kur dingo kitos ligos ?
27
3
Nuomone
2021-08-26 03:27
Pranešti!
KAIP praplautos smegenis. Vaizduoja protingus..Sunku skairyti tokias mintis.Zmones serga guli ligonineje renimuoja kabinasi i gyveninima o cia dalinasi sav o kvailia ismone.graudu ir pagalpagalvoti
10
39
Klausimas
2021-08-25 20:36
Pranešti!
Kodėl labai daug paskiepytų tokie pikti?Paskaitai jų komentarus,vien pyktis,pagieža,visokie žeminantys epitetai kitaip mąstantiems.Gal smegenis skiepas paveikė?Pasiskiepijau jau antru skiepu,bet tfu tfu tfu,tai nepakeitė mano požiūrio į žmones.Laikausi nuostatos,jokios prievartos,laisvas pasirinkimas.Aš pasiskiepijau,ne vienas pąžystamas ne,bet aš jų nepradėjau keikt,žemint.Nuo ligos skiepas manes neapsaugos,bet bus lengvesnė forma ligos,to ir pakanka.Neisterikuoju dėl nesiskiepijančių ir jų nė trupučio nebijau.Nereikia skirstyt žmonių į juodus ir baltus.
48
9
Ir aš negaluoju,
2021-08-25 19:23
Pranešti!
bet prasidėjo beveik metais anksčiau, iki pirmąkart pasiskiepijau. Tai kodėl? Besimptomis atvejis? Ar visai nesusiję dalykai?
0
7
Birutė
2021-08-25 14:59
Pranešti!
Kaimynas mane išvadino antivakstere,paskui pagalvojau kodėl aš jo nepavadinau modifikuotu..
49
7
Tai
2021-08-25 14:22
Pranešti!
kas dabar vyksta Lietuvoje, jau nebe medicinoje esmė, tai tik kerštas, segregacija ,prievarta ir politika.Nemėgau anksčiau konservų, bet dabar...jie žemiau mano supratimo apie žmogų
54
5
...
2021-08-25 12:46
Pranešti!
Šaunuoliai, kad išreiškė savo nuomonę. Kas nori tas tegul skiepijasi, bet nereikia smerkt tų, kurie nenori skiepytis.
70
9
Rokiškietis
2021-08-25 12:27
Pranešti!
aš irgi norėčiau išreikšti gilų susirūpinimą, bet man viskas dzin... Nusibodusios temos...
8
7
...
2021-08-25 11:57
Pranešti!
Trys dundukai ir tiek.
17
57
nežiniukas
2021-08-25 10:39
Pranešti!
Šiaip, tai po visų epidemijų ir kataklizmų visada išlieka atsargiausi ir protingiausi.
38
2
>Gaila
2021-08-25 10:20
Pranešti!
Apie kokį sveiką protą tamsta kalbate ? Tik atsiradus virusui: jokio Covid viruso nėra, čia gripas... Vėliau: visgi virusas matyt yra, o kur vakcinos ! Vakcinos yra: Mus sučipuos ! Jau virusui mutavus: Vakcina nepadeda ! Manau, visas šis šiaušeris dėl vakcinų yra grynai dėl nepasitikėjimo Lietuvos administracija, kuri yra tiek prisimelavusi, kad net bet kokia, net ir tiesa iš jų lūpų ne vienam jau sukelia atmetimo reakciją.
35
5
>Gaila
2021-08-25 10:17
Pranešti!
Apie kokį sveiką protą tamsta kalbate ? Tik atsiradus virusui: jokio Covid viruso nėra, čia gripas... Vėliau: visgi virusas matyt yra, o kur vakcinos ! Vakcinos yra: Mus sučipuos ! Jau virusui mutavus: Vakcina nepadeda ! Manau, visas šis šiaušeris dėl vakcinų yra grynai dėl nepasitikėjimo Lietuvos administracija, kuri yra tiek prisimelavusi, kad net bet kokia, net ir tiesa iš jų lūpų ne vienam jau sukelia atmetimo reakciją.
11
4
Nuomonė
2021-08-25 10:05
Pranešti!
Taip, pritariu nesiskiepyjimui. Nespjaudykite į mane, prašau. Jūs rašot - pasiskiepyjau, nes PASITIKIU mokslu. Rokiškėnai, mokslu nereikia pasitikėti, jis arba yra arba nėra. Man nereikia TIKĖTI, kad vakare saulė nusileis vakaruose. Tai mokslas. 1. Nesiskiepyju, nes tikiu Dievą. 2. Sirgau jau COVID. Lengvai persirgau. 3. Žinau žmonių, kurie po skiepo pasidarė vangūs ir NEPRAEINA jau kelis mėnesius. Man to nereikia. O valdžios skatinimą būtent tokį, koks yra dabar - smerkiu. 4. Pasilieku teisę klysti ir mirti. Aš tik žmogus.
48
14
Vieningi
2021-08-25 08:26
Pranešti!
Už tai, kad turėtume pasirinkimo Laisvę nuvažiuokime rugsėjo 10 dieną prie seimo. Juk galime vieningai pastovėti už savo teisę rinktis. Pažiūrėkite, kaip valdžia slopina bandančius pasirinkti ir mąstyti. Nebūkime kaip avinų banda einanti vienu "lyderių" taku...
72
24
To X
2021-08-25 07:36
Pranešti!
Tai užkrėsti vaikus gali ir paskiepyti asmenys. Ar nesidomi mokslu?
41
1
SV
2021-08-25 07:28
Pranešti!
Tikintys mokslu turi savęs paklausti kiek dozių pasiryžę susileist? Trečio skiepo reklama jau prasidėjo, manot čia pabaiga? Vakcina ta pati, ligos atmainos keičiasi kas mėnesį. Kodėl žiniasklaida tyli apie Švedija? Nuo rugsėjo ir Norvegiją baigia covid cirką. Kaip galvojat šiemet gripas bus, ar tiesiog pradings kaip pernai?
52
10
rx
2021-08-25 01:57
Pranešti!
As tik uz tai kad nesiskiepytu. Tikiu evoliucijos teorija ir reikia padet zmonijai apsivalyt ir isgrynint zmonija.Po teisybei antivakseriu nereiketu net gydyti. arba jie turetu susimoket jei buvo gydomi nuo covid. Taciau ju stiprus gamtinis imuniteta, tai jiems nieko blogo ir neatsitiks.
23
25
X
2021-08-25 01:15
Pranešti!
Krisk iš juoko. Pirmoji - mokytoja nesiskiepys, nes jai svarbu ne vaikai, kuriuos gali užkrėsti, o kažkieno nuoskaudos. Antrasis - buvęs pareigūnas ir veterinarijos parduotuvės pardavėjas nesiskiepys, nes vengs masinių susibūrimų. Trečias nesiskiepys, todėl, kad yra jaunas ir netiki mokslininkų tyrimų išvadomis. 3 lūzeriai.
37
72
Ateivis
2021-08-24 23:24
Pranešti!
Visi kartu su manimi gyvenantys (3 žmonės) persirgo COVID-19. Pats esu sirgęs vėžiu, bet ačiū Dievui, kažkaip išvengiau COVID-19. Po to, kai COVID-19 persirgo visi 3 maniškiai, jie pasiskiepijo nuo COVID-19. Pats esu nepasiskiepijęs. Prioritetai: 1) tikėjimas (pasitikėjimas) Dievu, šeima ir artimu; 2) mokslas (mokslas remiasi prielaida, hipoteze, po to teorija ir eksperimentais... ir padaro klaidų. Kaip ten su Vuhano laboratorija?); 3) medikai (jei būčiau visko, ką jie sakė klausęs, tai dabar gal jau čia ir nerašinėčiau); 4) valdžia (atrodo, kad vieną galvoja, antrą kalba, o trečią daro). 5) žiniasklaida (tiesiog tereikia pasidomėti, kas savininkai ar akcininkai). Reziumė. Žmogau, pats esi savo limo kalvis. Atsiprašau už pamąstymus.
46
13
To pagaliau
2021-08-24 21:14
Pranešti!
Pasitikėti mokslu ir medikais yra sugrįžimas į viduramžius arba praradus viltį pasitikėti Dievu. Mokslą reikia analizuoti, studijuoti ir domėtis, o ne juo pasitikėti. Pasijuoksiu po 7 vakcinų kuom pasitikėsi, turbūt irgi tik dievuliuku
37
16
Sugrįžimas
2021-08-24 21:11
Pranešti!
Puikiai, jei visiems dašils grįšim į savo tautos rėmus, dabar kas dedasi košmaras apart vaivorykščių, emigrantų ir skiepų nebėra apie ką ir pašneka
35
3
Man įdomu
2021-08-24 21:07
Pranešti!
o kokius konkrečiai kelius, sprendimus nesiskieijantys siūlo pandemijai suvaldyti? Kaip tai padaryti?
24
25
Pagaliau
2021-08-24 19:34
Pranešti!
suteiktas eteris ir ale protingiems, kurie aug skaito, analizuoja, bet pasitiki visais tik ne mokslu ir medikais.
22
59
Daiva
2021-08-24 18:37
Pranešti!
Aš tai pasibaisėjusi šitais skiepų autobusiukais ... čipuoja kaip šunis, socialiniuose tinkluose plinta įrašai kaip iš kart po skiepo prie to autobusiuko žmonės nukrenta, skiepytojos bėgioja ir nežino ką daryt ... ot kad pažengė medicina, persikėlė į aikšteles, pamiškes ... bile kur, gal tuoj ir operuot autobusuose pradės
73
21
Aš Suv.
2021-08-24 18:17
Pranešti!
Pagaliau... Sirena sugebėjo paklausti ir parašyti apie žmones su kita nuomone. Sveikintina... Juk jie toki patys žmonės, kaip ir pasiskiepijusieji.. Juk jie nuoširdūs, protingi ir ttt.. Už draugystę, toleranciją ir vienybę!!!!
85
8
Vesta Kastėnienė
2021-08-24 18:14
Pranešti!
Ačiū, už mintis, pritariu.
61
6
Rok
2021-08-24 18:09
Pranešti!
Pasirodo, Rokiškio antivakseriai labiau išprusę ir domisi mokslu, nei įvairūs veikėjai su kostiumais ir rėmeliais apie mokslą, o juo visai nesidomintys ir dar tebekūrę prieš kelias dienas visuotinį imunitetą...
48
9
Laima
2021-08-24 17:01
Pranešti!
Puikus straipsnis. Pati esu pasiskiepijusi du kartus, bet, girdėdama gandus, esą visuotiniam imunitetui įgyti bus reikalingos septynios vakcinos, pradedu abejoti ar norėsiu dar penkių (galbūt sutapimas, bet po skiepų pasipylė negalavimai, apie kuriuos anksčiau net neesu sapnavusi). Aš ne prieš skiepus, aš už pasirinkimo laisvę. Būkime visi sveiki
101
7
Agnius
2021-08-24 15:54
Pranešti!
Nu saunuoliai, Sirena! Suteikia zodi abieks pusems, ne taip kaip Spalio veliava arba Komjaunimo tiesa!
83
5
Olga
2021-08-24 15:49
Pranešti!
O as tai bijau PASISKIEPIJUSIU - jie taip izuliai lipa ant galvos visur: parduotuvej, renginiuose,...Kai paprasai nesigrust, sako - as pasiskiepijes. Negi zmones tookie atsilike, nieko neskaito, niekuo nesidomi?
68
8
Jonas
2021-08-24 15:29
Pranešti!
Įsivaizduokit ką jaučia žmogus priverstas skiepytis prieš savo valią. Neapykantą ir keršto jausmą valdžiai, darbo vadovybei.
80
8
joo
2021-08-24 14:15
Pranešti!
Labai keista ta visa skiepų kampanija, nesvietiškas jų kišimas, reklamavimas loterijomis ir t.t. Visa tai kelia daug abejonių, nors ir pasiskiepijau. Vistiek padarys taip, kad nebus kur dėtis
77
4
Laima
2021-08-24 14:10
Pranešti!
Kažkas išsakė mano nuomonę straipsnyje, būtent taip ir manau
68
6
Gaila
2021-08-24 14:09
Pranešti!
Lietuviai nuo seno vieninga tauta, visada buvo vienas kumštis ir skurde ir turite, dabar perėjom prie to kad iš to kumščio vieni liko liuksas (nykštys) kiti fakas ( didysis) ir atvirkščiai. Niekas nebegali ir nebenori turėti savo nuomonės, pasiskiepiję bijo nepasuskiepijusių, nesuprantu kam tada jie skiepijosi, kad bijot? Vieni kitus erzina ir kolioja. Nesuprantu kur dingo visa vienybė ir sveikas protas.
85
1
.
2021-08-24 13:55
Pranešti!
kvaliai
20
64
Rašyti komentarą