Ar visi mokiniai gali mokytis nuotoliniu būdu? (26)
„Rokiškio Sirena“ gavo Senamiesčio progimnazijos auklėtinio mamos laišką, kuriame stebimasi, kad vienos penktos klasės mokinių dienyne yra daug dvejetų. Mama abejoja, ar visi vaikai gali prisijungti pamokoms nuotoliniu būdu. „Kažkaip labai būtų gaila tų vaikų, jei gauna dvejetus, jei neturi kuo mokytis“, – rašo mama.
„Rokiškio Sirenai“ progimnazijos direktorė Saulė Kazinavičienė paaiškino, kad rengiantis nuotoliniam mokymui, buvo atlikta apklausa dėl kompiuterių poreikio. ,,Mokykla išdalino turimus kompiuterius bei planšetes, kurie buvo kompiuterių klasėse, buvo nupirkta interneto prieigos kortelių. Be to, kai mokykla papildomai gavo iš ŠMSM nupirktų planšetinių kompiuterių siuntą, nuotolinio mokymo prieinamumui juos skyrėme daugiavaikėms šeimoms. Taigi tikrai aprūpinome kiekvieną šeimą mokymosi priemonėmis.
Nuotoliniu būdu vaikams mokytis nėra lengva, nes daug užduočių tenka atlikti savarankiškai, tik dalis pamokų transliuojamos tiesiogiai. Tačiau ir mokiniai, ir tėvai turi galimybę su mokytoju bendrauti per TAMO dienyną, elektroniniu paštu, sukurtose mokomojo dalyko grupėse ir kt.
Mokyklos mokinių pasiekimų vertinimo tvarkoje yra numatyta, kad mokiniai, gavę nepatenkinamus įvertinimus, per dvi savaites gali neišmoktą temą išsiaiškinti ir išsitaisyti gautą nepatenkinamą įvertinimą“. Mokyklos direktorė pastebėjo, kad nuotolinis mokymas - tai galimybė gauti gerus įvertinimus, nes atliekant užduotis gali paaiškinti ir padėti visi šeimos nariai: tėvai, seneliai, vyresnieji broliai, seserys. Nuotolinis mokymas yra puiki proga tėvams geriau pažinti savo vaikus, betarpiškai dalyvauti jų ugdymo procese“.
,,Mokslo metų pradžioje kiekvienas mokytojas su moksleiviais aptaria dalyko vertinimo kriterijus. Jei vaikas gavo dvejetą, galima daryti prielaidą, kad arba jis kažko neatsiskaitė, arba nepateikė darbo. Tokiu atveju mokinys ar tėvai turi susisiekti su mokytoja ir kartu spręsti iškilusią problemą. Be to, dažnai įvertinimus lydi ir mokytojų komentarai: už ką toks įvertinimas skirtas, ką moksleivis gali padaryti kitaip. Jei kyla neaiškumų, mes mielai padėsime moksleiviui ir jo tėvams išsiaiškinti, kas nutiko, kaip spręsti problemą – sakė mokyklos direktorė.