Agresyvi verslo auginimo strategija – SEO patarimai (0)
Internete konkurencija tik didėja, todėl įmonės, norėdamos neatsilikti ar lyderiauti, turi taikyti agresyvias SEO augimo strategijas.
Gerai įgyvendinta SEO strategija gali iškelti jūsų svetainę į paieškos sistemų rezultatų puslapių viršų, paskatinti organinį srautą ir sukurti pajamų augimą. SEO ekspertai gali pasidalinti keliais patarimais, kaip sukurti stiprią ir agresyvią SEO augimo strategiją, kuri paliktų jūsų konkurentus toli užnugaryje.
Išnaudokite long-tail raktažodžių potencialą
Ilgi (angl. long-tail) raktažodžiai, arba paieškos frazės, kurias sudaro trys ar daugiau žodžių, dažnai turi mažiau paieškų, tačiau dėl jų specifiškumo konversijos rodikliai yra didesni.
Pasak Ahrefs, 92 % visų raktažodžių per mėnesį sulaukia dešimties ar mažiau paieškų, todėl yra daug galimybių orientuotis į juos ir pritraukti labai tikslingą srautą.
Sutelkę dėmesį į nišinius raktažodžius, galite gauti gerus rezultatus.
Paspartinkite savo svetainės veikimą
Lenktynėse dėl dominavimo internete negalima pamiršti to, kokią svarbią rolę užima jūsų svetainės krovimo greitis.
Google duomenimis, 53 % mobiliųjų įrenginių naudotojų palieka svetainę, jei jos įkėlimas užtrunka ilgiau nei 3 sekundes. Ką tai reiškia jums? Ogi tai, jog net trumpalaikis vėlavimas gali kainuoti vertingą srautą.
Optimizuokite svetainės greitį suspausdami vaizdus, įgalindami naršyklės spartinančiąją atmintinę (angl. caching) ir mažindami CSS, JavaScript ir HTML failus. Jokia agresyvi strategija negali aplenkti poreikį spartinti puslapį.
Organizuokite chirurginio tikslumo SEO auditą
Agresyvi SEO augimo strategija reikalauja maksimaliai nešališko esamo turinio įvertinimo. Atlikite turinio auditą, kad nustatytumėte prastai veikiančius puslapius ir galimybes juos patobulinti.
Pašalinkite arba konsoliduokite silpną, pasenusį ar perteklinį turinį, kad sustiprintumėte svetainę ir padidintumėte jos autoritetą paieškos sistemų akyse. Tuo tarpu gerai veikiantį turinį papildykite atnaujinta informacija, papildomais raktažodžiais ir patobulintomis vidinėmis nuorodomis.
Pats laikas pereiti prie split-testing‘o
Norėdami išlikti priekyje, eksperimentuokite su įvairiais puslapio SEO elementais naudodami split tipo bandymus.
Lygindami skirtingų antraščių, meta aprašymų ir turinio struktūrų efektyvumą, galite nustatyti veiksmingiausius metodus ir juos įdiegti visoje svetainėje.
Užs.Nr. 2130