Kaip pagerinti pardavimų telefonu įgūdžius? (0)
Kai kalbate telefonu, parduodate savo įmonės produktą ir galų gale uždirbate komisinius, kurie turi tiesioginę jūsų atlyginimo dydžiui, svarbu išnaudoti visas įmanomas priemonės, kurios garantuotų didesnę sėkmę. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip galite patobulinti savo telefoninius pardavimo įgūdžius ir padidintį pardavimų skaičių. Aptarsime tuos dalykus, kurie yra labai paprasti, bet dažnai yra pamirštami.
Šypsokitės
Sėkmingas telefono skambutis yra toks, kai kitame gale esantis asmuo yra pozityviai, energingai nusiteikęs kalbėdamas su jumis, o šio įspūdžio palikimas potencialiam klientui gali turėti teigiamos įtakos tam, kad įvyktų sėkmingas pardavimas.
Jei būtumėte pardavėjas nuo durų iki durų ir norėtumėte parduoti savo produktą, nežiūrėtumėte į potencialius klientus su rimta veido išraiška, o jūsų veidą puoštų plati šypsena. Tokiu būdu jūs sukurtumėte artumo, draugiškumo jausmą. Tie patys principai galioja ir telefoninių pardavimų aplinkoje. Šypsena veide gali akimirksniu padėti jūsų balso tonui ir leisti kitame telefono gale esantiems žmonėms žinoti, kad jus nuoširdžiai domina šis pokalbis ir tai, ką jie nori pasakyti. Visa tai potencialiam klientui sukuria pasitikinčio ir draugiško asmens įspūdį.
Stovėjimas yra puikus būdas pradėti. Tiesi nugara prideda užtikrintumo jausmo. Taip pat ji padeda geriau skambėti balsui. Sėdint susikūprinus kėdėje iš jūsų gerklės gali sklisti ne toks kokybiškas balsas, o stovint geriau dirba jūsų plaučiai bei kvėpavimo takai ir tai suteikia aiškesnį, jaukesnį balso toną.
Judėkite
Įsivaizduokite, kad pokalbis vyksta akis į akį. Kaip tokio pokalbio metu juda jūsų kūnas? Tikriausiai pasitelktumėte įvairius rankus gestus bandydami kažką paaiškinti. Todėl yra patartina atkurti tą situaciją ir telefoninio pokalbio metu.
Laisvas judėjimas savo darbo aplinkoje gali ne tik pagerinti jūsų nuotaiką skambučio metu, bet ir taip pat gali padėti padidinti pardavimų skaičių. Tad pabandykite daugiau vaikščioti kalbėjimo metu, tai suteiks daugiau laisvės jūsų pokalbiui.
Daugelis iš mūsų kalba rankomis, ir būtent šie rankų gestai dažnai gali padėti aiškiau suprasti tai, ką jūs norite pasakyti. Žinoma, tie, su kuriais kalbate, nematys jūsų rankų, tačiau jums tai padės labiau susikaupti ir tinkamai išreikšti savo mintis.
Atspindėkite klientų nuotaiką
Mes visi turėjome tokių skambučių, kai kalbėjome su keletu potencialių klientų, kurie tuo metu yra skirtingų nuotaikų. Svarbu, kad mes sugebėtume aiškiai atpažinti kokios nuotaikos yra klientas tam, kad atspindėtume tą nuotaiką.
Jei kitame telefono gale turite laimingą, lengvai bendraujantį klientą, tada daug lengviau sudaryti sandorį, jei ir jūs būsite laimingas ir bendraujantis. Tačiau jei kalbate su rimtesniu pašnekovu, tai ir jūsų tonas turėtų būti rimtas. Tokiems žmonėms nepatinka ilgai kalbėti, nes jiems labai rūpi konkretumas, o ne visokie išvedžiojimai.
Jei sugebėsite sėkmingai atspindėti klientų nuotaikas, turite didelę galimybę padidinti pardavimų rodiklius. Tačiau, jeigu jūs manote, kad jums gali vistiek būti sunku sėkmingai vykdyti telefoninius skambučius, tai visada galima ieškoti profesionalų pagalbos. Pardavimai telefonu, tai paslauga, kuria pasinaudojus jums nereikės pačiam kankintis su skambučiais. Visa tai bus žmonių, kurie turi didelę patirtį, rankose.
Užs. nr. 1275.