Užimtumo tarnybos klientus konsultuos ir virtuali asistentė (0)

Publikuota: 2024-01-03 Kategorija: Verslas
Užimtumo tarnybos klientus konsultuos ir virtuali asistentė
Rokiškio Sirena nuotr. / Užimtumo tarnyba

Nuolat didėjantis paklausimų ir informacijos apie paslaugas poreikis paskatino Užimtumo tarnybą įdiegti dirbtinio intelekto sprendimus: pirmąją 2024 metų darbo dieną jos svetainėje pradėjo veikti virtuali asistentė Ema. Nuolat mokoma vidinių mentorių, ji visą parą ir visomis dienomis teiks klientams bendro pobūdžio informaciją. 

„Vis daugiau dirbtinio intelekto sprendimų ateina į pagalbą. Šiuo atveju virtuali asistentė greitai atsakys į nesudėtingus klausimus, sumažindama užklausų srautą telefonu ar elektroniniu paštu. Mūsų konsultantai turės daugiau laiko sudėtingesnių klausimų analizei ir sprendimui“, – apie naujovę pasakojo Užimtumo tarnybos direktorės pavaduotojas Gytis Darulis. 

Veikimui realioje interneto svetainės aplinkoje pasiruošusi virtuali asistentė teiks informaciją apie Užimtumo tarnybos padalinių adresus, kontaktus, naudingas nuorodas, paslaugas, atsakys į klausimus trimis temomis – dėl registracijos Užimtumo tarnyboje, paramos mokymuisi bei užsieniečių įdarbinimo (darbdaviams). Gavusi sudėtingesnį klausimą arba nerasdama atsakymo, ji klientą nukreips papildomos informacijos teirautis trumpuoju telefono numeriu 1883 arba elektroniniu paštu info@uzt.lt

Virtualios asistentės vardas pasirinktas pagal jos esmines charakterio savybes: empatiją, mandagumą ir atsakingumą. Pokalbiuose Ema vengs cituoti teisės aktus, informaciją teiks glaustai ir neutraliai. Jei prireiks, užduos patikslinančius klausimus, kad galėtų įsitikinti, kad klientas sulauks tinkamo atsakymo. Virtuali asistentė galės atsakyti ir tais atvejais, jei kliento parašytame klausime bus skyrybos ar gramatikos klaidų. 

Ateityje Emos darbotvarkėje numatytas gerokai išsamesnis temų sąrašas, taip pat – sąsajos su kitomis Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo ir informacinėmis sistemomis. 

„Tikimasi, kad tai padės dar labiau sutrumpinti kliento kelią iki paslaugų. Kad galėtų savarankiškai veikti, dirbtinio intelekto įrankiai turi būti apmokomi ir tobulinami. Virtualios asistentės mentoriai jau atliko reikšmingą darbą, tačiau šis procesas bus nuolatos tobulinamas“, – sakė G. Darulis.

 

Projektas „Virtualaus asistento (Chatbot) įdiegimas Užimtumo tarnybos interneto svetainėje“ iš dalies finansuotas Inovacijų agentūros pagal priemonę „GovTech sprendimų skatinimas“.

Dalintis naujiena
Rašyti komentarą

Rekomenduojami video