Natūralus produktas - raktas į pasaulio rinkas (0)

Spalio mėnesį UAB „Lašų duona“ komanda dalyvavo tarptautinėje maisto pramonės parodoje „Anuga“. Šis renginys, kas dvejus metus vykstantis Vokietijos Kelno mieste, pritraukia tūkstančius dalyvių ir šimtus tūkstančių lankytojų iš Europos, Amerikos, Afrikos, Azijos, Australijos ir Pietų Amerikos. Tai viena didžiausių parodų pasaulyje ir yra puiki prekybininkų, gamintojų, mažmenininkų bei kitų maisto pramonės atstovų susitikimo vieta. Dalyviams atsiveria galimybės sudaryti naujus kontraktus, surasti tiekėjus ir kitus verslo partnerius, o taipogi – susitikti, gyvai pabendrauti su jau esamais klientais ar tarpininkais. Su tokiais lūkesčiais vyko ir įmonės atstovai.
Kadangi UAB „Lašų duona“ eksportuoja savo gaminius į visą pasaulį jau daugiau nei 20 metų, vykdama į parodą įmonės komanda buvo išsikėlusi kelis tikslus. Pirmiausia - pristatyti save kaip išskirtinį duonos gamintoją, kurio produkcijos kelias prasideda nuo pat pirmojo etapo - grūdo užauginimo iki galutinio produkto. „Mes vieninteliai Lietuvoje viską atliekame patys: sėjame, auginame, nenaudodami jokių cheminių trąšų, kuliame, malame ir kepame. Todėl įmonės devizas - mūsų užauginta ir iškepta - tiesiogiai atspindi tikrovę. Galime garantuoti, jog mūsų gaminiai nei viename gamybos procese nepagardinti jokiais cheminiais priedais“,- sako įmonės gen. direktorė Iveta Aukštuolienė. Kitas dalyvavimo parodoje tikslas - susipažinti su naujausiomis gaminių bei pakuočių tendencijomis. Juk šiais laikais norint išsilaikyti rinkoje, neužtenka eiti koja kojon su naujienomis, reikia būti bent jau žingsneliu priekyje ir pirmiems pasiūlyti tai, kas atitinka šiuolaikinio pirkėjo skonį, poreikius, bei atspėti lūkesčius.
Pasak įmonės vadovės I. Aukštuolienės, nors duonininkams atėjo nelengvi laikai dėl augančių kaštų, brangstančių žaliavų, bet įmonė jau 24 metus stengiasi laikytis ir nenukrypti nuo gaminamai produkcijai taikomų aukščiausių standartų. „Mes ir toliau koncentruojamės ties sveikos produkcijos gamyba. Juk šiandien skoniu pasaulio nenustebinsi, o štai natūralus, sveikas produktas - raktelis net į didžiųjų pasaulio valstybių rinkas“, - teigė I. Aukštuolienė, taip apibūdindama gaminius, žymimus žaliu "Rakto skylutės" ženklu. Tai oficiali žyma, kuri rodo, jog pažymėtas gaminys yra sveikatai palankus - jame yra daugiau skaidulų, mažai druskos, cukraus ar vietoj pastarojo yra naudojamas medus. Bendrovės siūloma naujiena – įvairiagrūdė duona, kurioje nėra miltų. Tai puiki alternatyva tiems, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių negali vartoti miltinių gaminių. Visiems kitiems - tai tiesiog galimybė rinktis sveikesnį produktą, kuris yra ne tik sveikas, bet ir ypatingai gardus. Dar vienas atradimas sveikuoliams -batonėlis su viso grūdo miltais, grikių kruopomis ir šalavijo sėklomis. Šiomis naujienomis parodoje susižavėjo ne tik vokiečiai, amerikiečiai ar ispanai, bet pavyko nustebinti net japonus.
„Siūlydami naujus gaminius, mes nepamirštame ir tradicinių skonių bei gaminių receptūrų, kurios nekinta metų metus. Populiariausių duonų receptūra ir technologija nesikeičia nuo pat įmonės gyvavimo pradžios – tai vertina ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio pirkėjai. Daugiau nei 70 proc. UAB „Lašų duona“ produkcijos yra eksportuojama į užsienį. Tačiau nenorime nutolti nuo Lietuvos pirkėjo, todėl iš regiono po truputį judame link sostinės. Jau greitai būsime naujo, labai gražaus projekto dalimi, į kurį susiburs iššskirtiniai gamintojai bei prekybininkai“,-pasidžiaugė įmonės generalinė direktorė Iveta Aukštuolienė.