Atviras laiškas/atsakymas VVG pirmininkei R. Stankevičiūtei - Viliminei „Kodėl aš, Romualdas Kaminskas, nebemoku nario mokesčio ir nebenoriu būti VVG nariu“
Apie komentarą pranešta administracijai. Jei komentaras neatitinka taisyklių, jis bus ištrintas.
Tu
2021-07-10 17:46
Pranešti!
Ir algas atiduosi visas kurių esi neišmokėjas dar nuo tų laikų kai padarei bankrotą o pats pasiplovei lyg niekur nieko o va tada žinosi ka reiškia puldinėt žmones be pagrindo
0
0
Tu
2021-07-10 17:42
Pranešti!
Kaminskai nebesišakok gal gerai!!!!! nes taves laukia rimti nemalonumai už tokį išsišokinėjimą supratai!!! Negana pats prisidirbęs negana to ant kitų šoka, taigi visas Panemunėlis žino tavo "nuopelnus" ir ka esi pridirbęs o jei nepagauni apie ką aš tai tuoj suprasi o ar ne tavo dėka bankrutavo linų fabrikas????? Žinoma kad tavo dėka taip kad ponas nesipusk čia per daug nes sakau laukia nemalonumai
0
0
su nuodėme
2020-08-20 13:12
Pranešti!
jeigu ir taip "ne be nuodėmės" esate, tai reikėjo, atsivedėjus, tvot snukin tai vevegie, tai būtų žinojusi...
0
0
Romualdas
2020-08-17 13:47
Pranešti!
Neesu aš krišotlinis. visi mes ne be nuodėmės. Skiriasi tik sugedimo laipsnis. Puikiai supratau, kad ir teismą pralaimėsiu. Kas gi prieš valdžią laimį? tik jei niekas nestabdys tai visiškai įsibujos savavaliavimas.
1
0
aik, tu sau!
2020-08-11 12:56
Pranešti!
niekuomet nebūčiau pagalvojęs, kad ta VVG - tokia politizuota, nešvari, nesąžininga, intrigas tik rezganti, ES lėšas po miškus švaistanti, savanaudė ir, apskritai - tiesiog, suknista organizacpalaikė, o Romualdas - tyras, kaip krištolas, naivus, bet nepaliaujantis kovotojas už teisybę. Suprantama, kad tokiems skirtingiems - ne pakeliui.
0
0
Romualdas
2020-08-09 08:54
Pranešti!
Matau, kad norit pasirašinėti, gerai. Kiek reikės tiek tęsim. Manau visi numano , kas čia rašo, nes suinteresuotų žmonių mažai yra (aš tai nesislepiu). Labai įdomiai samprotaujat, kad man neįtiko VVG, bendruomenė, muziejus. Rašot klišėmis, o kur faktai ? Pagrįskit savo nuomonę? Aš juk pagrindžiu savo elgesį. O galit pagrįsti savo? Iš ko nusprendėt, kad man neįtiko? Paminėkit bent vieną faktą ar kuris bendruomenės, VVG narys man neįtiko ir kodėl? K. Ragelienė? O Jūsų nuomone ji teisingai elgėsi? Kaipgi paminėsit, nes faktai bylos ne Jūsų naudai?
1
0
Romualdas
2020-08-09 08:53
Pranešti!
? O gal aš neįtikau, nes turiu savo nuomonę ir drįstu ją išsakyti. Nepatinka? Pripratę , kad nuolaidžiaujama valdžiai. Sutinku aš turiu individualisto pradą, bet man nepatinka ne kitų nuomonė, o tai, kad vaidinama, kad laikomasi taisyklių ir tai pasakau. Pvz. VVG teismas . Kodėl jis vyko? Kas buldozerio principu surengė rinkimus? Kas atėmė teisę man atstovauti bendruomenę? Kur atsakymai? Manot niekas nesupranta? Tik nedrįsta pasakyti? Tad neapverskit visko atvirkščiai.
1
0
Romualdas
2020-08-09 08:51
Pranešti!
Rašot kad nenoriu pamiršti. Ar neskaitėt, nemokat skaityti, ar specialiai iškraipot faktus? Aiškiai mano parašyta ir dar pakartota komentaruose, kad buvau pamiršęs viską, bet VVG pirmininkė demonstruodama savo viršenybę kritikavo bendruomenę ir pasididžiuodama priminė teismą. Atskirkit lūkesčius nuo ignoravimo. Valdžia tuo ir naudojasi, taip atsikrato neįtinkančiais, nepatinka išeik. Jūs manot , kad reikia nuolaidžiauti valdžiai? Taip, nuolaidžiausi, turėsi sotesnį gyvenimą. O man užtenka kiek pats susikuriu. Todėl laisvai reiškiu savo valią, nuomonę. Dar labai daug žmonių nesupranta, kad valdžia turi tarnauti žmogui ir kad mes mokam jai atlyginimą. Pasižiūrėkit kokie visi geri prieš rinkimus, kaip stengiasi įtikti tautai, bet paskui pamiršta.
1
0
Romualdas
2020-08-09 08:50
Pranešti!
Dar apie Jūsų „kiemo“ taisykles. Jūs turbūt turėjot galvoje taisyklę, kad pasiskirstote tarp partijų postais , pareigomis, įtakos zonomis. Taip turėtų būti? Čia demokratija? Čia Jūsų tokios taisyklės. O aš nepartinis nepripažįstu tokių Jūsų tokių taisyklių, man neprivaloma jų laikytis ir kaip Jūs ten skirstotės, vaidinat - „demokratiškai renkat“ VVG valdybą (šiuo atveju). Tai kam ta vaidyba? Pasiskirkit sau patinkančius (paskelbkit kaip pasidalinot) ir nereiks gaišti veltui laiko. Vaidinti rinkimus. Štai kodėl mes turim tokią Lietuvą.
1
0
>pastebėjimas
2020-08-04 16:31
Pranešti!
Pritariu tamstos nuomonei. Narystė bet kurioje organizacijoje nėra paprastas dalykas. Tai įsipareigojimai, prievolės, daugybė ne visuomet patinkančių nuomonių ir kitų dalykų. Tai yra tam tikra MŪKA. Bet noriu papildomai pastebėti, kad ponas Romualdas turi labai stiprų individualisto pradą, todėl, bet koks jo priklausymas nuo kitų nuomonių turėtų jį gerokai erzinti. Jai daroma pagal poną - tuomet viskas įstatymiškai teisinga, o jei reikia gyventi pagal kitų patvirtintas taisykles - tuomet laikykitės. Pavyzdžiai? VVG turėjo aiškintis teisme. Muziejus nemaloniai skambėjo per respublikinę spaudą...Gal kai kas gali ir daugiau istorijų atminti. Tiek to.
0
0
Pastebėjimas
2020-08-04 12:27
Pranešti!
Atrodo, kad Ponui Romualdui VVG savo nedovanotinais veiksmais sukėlė tokį skaudulį, kurio jis negali pamiršti jau 6-erius metus. Narystė toje organizacijoje yra savanoriška ir laisvanoriška. Nenori - nedalyvauji. Niekas neverčia. Jei ji tavo lūkesčių neatitinka - išstoji ir pamiršti. Išrinko kažkur, neišrinko - jos teisė rinkti ir rinktis. Ir apskritai, narystė bet kokioje organizacijoje šiam ponui netinka - ne tik VVG bloga, bet ir Panemunėlio stoties bendruomenė neįtiko. Tai reiktų pagalvoti, kas, kur ir su kuo.
0
0
Romualdas > nu
2020-08-03 10:37
Pranešti!
Klaidinate visuomene ir, manau, specialiai. Kai nebuvo priežasties mokėjau, Tad viskas priklausė nuo elgesio su manimi. Kaip sakoma kaip šauksi taip atsišauks. Nereikėjo padauginti „džiaugsmo“ su laimėjimu teisme.
1
0
Nu,
2020-07-31 12:24
Pranešti!
va - jau nebe narys...nebemokėsi nario mokesčio. Tiesą sakant, ir nemokėjai. Nepriklausomai nuo to buvo ar nebuvo priežastys nemokėjimui.
0
0
Romualdas > aš
2020-07-25 23:01
Pranešti!
Kur čia įžiūrite mano gudrumą? Kokia čia man nauda? Aš juk neprašiau? Tad kam naudinga , kad už mane būtų sumokėtas nario mokestis? Nekyla klausimas? Paaiškinu: galimai pačiai VVG gėda ( garbės nedaro), kad jų narys nesumoka mokesčių, Kiekvienam kiltų klausimas , kodėl? Tektų paaiškinti, arba kažkas gali šiaip sau pasidomėti , kas čia buvo? Tad vėl gali iškilti į viešumą šis įvykis. Tad neieškokit kleckų užantyje, žiūrėkit ten kur jie yra. Iš sukčiavimų teisingumas negimsta, nemanykit. Norit išsiskalbti apatinius?
Vis bandot apkaltinti ( „permesti“ atsakomybę) kitus tik ne save. Nepavyks. Logiškas atsakymas bus į kiekvieną jūsų sugalvotą komentarą (bandymą išsiskalbti apatinius)
0
0
Aš
2020-07-24 13:38
Pranešti!
irgi nemokėčiau, jei už mane kažkoks geradaris sumokėtų...Gudrus, tas Romualdas..:)
0
0
Romualdas> kodėl
2020-07-17 18:02
Pranešti!
Tai mane per prievartą laikys VVG. :) geras. Ir sugalvok tu man taip. O jei rimtai tai visai nebeturit prie ko "prisikabinti", tai nors tiek. Ilgai mąstėt, kol tokią nesamonę sugalvojot. Gerai būtų, kad patys tiek meluotumėte. Čia jau tikrai parodėt savo lygį. Ar tik ne Kristina esat? Labai panašu. :)
0
0
Kodėl
2020-07-17 15:30
Pranešti!
tautai meluojate, kad jau esate nebe VVG narys? Juk jūsų prašymo visuotiniame susirinkime nepatenkino.
0
0
Romualdas >Visa
2020-07-14 21:49
Pranešti!
Geras :) :) :) . man patiko :)
0
0
Visa
2020-07-13 22:32
Pranešti!
šita istorija- kieno čia Mūka, - R.Kaminsko ar VVG ????
0
0
as
2020-07-09 10:15
Pranešti!
O ką aš blogo padariau, kad turėčiau jaudintis :) ir neesu aš jokios partijos narys.
0
0
Romualdai,
2020-07-07 09:22
Pranešti!
pataupyk savo nervus, sveikatą ir laiką. Geriau nudrožk kai ką - tuo tikrai daugelį nudžiuginsi. Nebesikankink.
0
0
> Taip
2020-07-07 01:06
Pranešti!
Tai gal vertėtų patiems pasižiūrėti iš šalies, nes labai jau neskaniai viskas kvepia. Čia ne vien mano nuomonė. Diktatūros ir demagogijos nematot? Jums moralė nesvarbu? Ar vis tik Jums labai nemalonūs tie archeologiniai prisiminimai? Be praeities (istorijos) nebus ir ateities.
P.S. Manau, ateis laikas, suprasit tą mano gilesnę mintį.
Komentarus skaityti atvirkščia eilės tvarka :)
0
0
> TAIP
2020-07-07 01:03
Pranešti!
. Tai kur aš neteisus? Ar neturėjau teisės ir ar ne pagal įstatymą aš turėjau atstovauti bendruomenę? Parašykit prašau įstatymą, pagal kurį, aš neturėjau teisės atstovauti bendruomenės? Tai kas čia išvedžioja ir kas nesupranta įstatymu? Ir kuo čia kvepia? Ar nebuvo viskas surežisuota? Kokiu tikslu tai buvo daroma? Kad apsistatyt savais? Juk vėliau kai kas prisipažino. Iš K. Ragelienės posakio viskas tapo aišku. Apie kokią čia anarchiją rašot? Patys elgiatės kaip norit, o kitas, matot, jau turi elgtis pagal įstatymus. Ir tai Jūs vadinat susireikšminimu, kad nesilaikau Jūsų susikurtų savo smėlio dėžės taisyklių ? Manau, kad atvirkščiai, susireikšminę Jūs , o ne aš. Kad parodžiau koks karalius nuogas?
0
0
> TAIP
2020-07-07 01:02
Pranešti!
Labai tiksliai įvardijot - „kiemo taisyklių“ .Tik pridėsiu. Jūsų kiemo susikurtų taisyklių. Kitaip/geriau ir neįvardinsiu. Pagal kokią Jūsų „kiemo“ taisyklę vieną bendruomenė gali dalyvauti rinkimuose kita ne? Nors man panašiau į smėlio dėžės. Ką noriu tą įsileidžių į savo smėlio dėžę. Kur čia mano veiksmuose įžvelgiat anarchiją. Kad nemoku mokesčių? Mano elgesys tik atoveiksmis. Parodėt pavyzdį. Anarchija galima būtų pavadinti, jei taip elgčiausi be priežasties? Galėjo senai atleisti ar išmesti, jei čia įžiūrite kažką labai blogo. Kartoju klausimą, kieno valia man neleido atstovauti bendruomenės ir kodėl ? Negalit atsakyti? Manot niekas nežino, nesupranta, kieno ir kodėl? Tik nedrįsta pasakyti
1
0
nuo TAIP
2020-07-04 16:51
Pranešti!
Va, būtent - įstatymus reikia suprati taip, kaip parašyta, o nepradėti išvedžiojimus. Beje, Jūsų komentaruose nesijaučia tos deklaruojamos "gilesnės" minties. Vien kažkokie susireikšminti asmeniniai archeologiniai prisiminimai iš 2013-2014 metų. Savęs matymas visuomet teisiu tikrai nesumažins graužaties dėl asmeninių nuoskaudų. Gal protingiau būtų žengti žingsnį į šalį ir kritiškai pasižiūrėti į save iš toliau. Juk reikalavimas kitiems laikyti Konstitucijos , o pačiam nesilaikyti elementariausių bendro kiemo taisyklių - kvepia anarchija.
0
1
> taip
2020-07-04 08:16
Pranešti!
Labai tiesmukiškai viską supratot. Čia gilesnė mintis.
0
0
Taip
2020-07-03 07:46
Pranešti!
toks įstatymas yra. Bet jau jo pavadinime įvardinta iš kokių įstaigų suteikta teisė gauti informaciją. Todėl nereikia perdėtai demonstruoti juridinio išprusimo apie galiojančius įstatymus. Nereikia užmiršti, kad dar yra toks LR Asociacijų Įstatymas. O VVG yra asociacija ir gyvena pagal šį įstatymą ir savo įstatus.
0
0
Romualdas
2020-07-01 20:51
Pranešti!
Yra toks
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas
0
0
Romualdas
2020-07-01 20:20
Pranešti!
žinot, o įdomu būtų, kad kas atidžiai panagrinėtų dokumentus? Tarp kitko, manau, kiekvienas VVG narys turi teisę susipažinti su organizacijos dokumentais. Gal turbūt dabar tik ir išdrįsot parašyti, kai aš nebe VVG narys? Neapsirikit?
1
0
Romualdas Vidmantui
2020-07-01 20:12
Pranešti!
Bet tuo metu kokie geri buvot, lipšnūs ir kavos siūlėt. O dabar įtarus? Juk tai buvo mano (revizijos komisijos nario) prievolė, pareiga. Matyt išsigandot kad pamatysiu ką nereikia? Tai kam aš toje revizinėje komisijoje tada? Kad tik pasirašyti, nežinant už ką? Todėl ir atsisakiau būti revizinės komisijos nariu. Dėl nesveiko požiūrio į atsakomybę. Prašau pakomentuokit kuo aš ką įtarinėjau? Ką norėjau apkaltinti? Žmogaus noras susipažinti su dokumentais (atsakomybė) Jums yra įtarumas. Ar tai normalu?
1
0
Romualdas Vidmantui
2020-07-01 20:11
Pranešti!
Jei teisingai supratau Vidmantas, tai gal Taroza? Taip? Puikiai atsimenu tą atvejį, kai pasikviečia vos ne paskutinę dieną ir prašo pasirašinėti revizijos aktą, Nesusipažinus su dokumentais. Pripratę nuo tarybinių laikų kad žmonės pasirašinėją neskaitę dokumentų. Kai pasakiau, kad pirmą susipažinsiu su dokumentais tik tada pasirašinėsiu, tai pasirodo nepatiko, Reiškiasi aš įtarus. O gal atsakingas? Tai jei viskas gerai ko bijoti? Kaip aš apsunkinau Jūsų darbą, peržiūrėdamas dokumentus?
1
0
Vidmantas
2020-07-01 15:03
Pranešti!
Esu VVG revizinės komisijos pirmininkas. Eilę eilę metų. Vieną kartą komisijos nariu buvo Kaminskas. Ačiū visiems dievams, kad vieną kartą. Asmuo pats prisipažino, kad yra įtarus, o tokie visur mato iškreiptus vaizdus - "dieną" ir "naktį". Sunku su tokiais dirbti. Sunku.
5
0
ULPA
2020-07-01 14:30
Pranešti!
Tai va kokia demokratija toje VVG.Kaip nori taip sukčiauja-susireka sau palankius ir trali-vali. ŽINOK KUR ŠVAISTOMI PINIGAI,TEN LUKOŠENKOS DEMOKRATIJA.
2
1
pamąstymui
2020-06-28 22:34
Pranešti!
Skirtingos partijos-skirtingos ir nuomonės, o šita šaraškino kontora tik perskirsto paramos pinigus ir dar save apsirūpina. O į VVG kas sulindo, viršininkai, vadovai,verslininkai , keli yra eiliniai?
3
0
Adelė
2020-06-28 22:09
Pranešti!
ŠAUNUOLIS Romualdas. PAgarba. Sakyti tiesą reikia drąsos. Nesidalina straipsniu tie kurie bijo. Prarasti darbo vietą, būti nepupuliariu.
4
0
NUOMONĖ
2020-06-28 22:01
Pranešti!
ŠAUNUOLIS R. Kaminskas. MANAU,kad dabar Kriaunom
Bend duoda pinigėlius VVG, nors ten niekas nieko nevyksta, ale duoda. Svarbu reklama, reklama, reklama. Autobusiukas, patalpos ir jų remontas, plaustas. O kokia nauda paprastiems žmoniems??? OGI jokios. Galvoju, kad VVG prioritetai pakito. Taip manau aš.
3
0
Dėl pavardės
2020-06-23 06:30
Pranešti!
Kad atsiprašoma -gerai. Bet gal reikėtų pasirūpinti, kad neteisingai parašyta pavardė būtų ištaisyta?
2
0
Romualdas
2020-06-22 19:48
Pranešti!
Atsiprašau. Pripažįstu, suklydau. Ačiū už pastabą.
3
0
reikia atidumo, sakant tiesą
2020-06-22 12:14
Pranešti!
VVG pirmininkės pavardė ne tokia, kaip parašė autorius
2
1
Romualdas - bendruomenės nariui
2020-06-22 07:54
Pranešti!
Ir tada sakiau, ir vėl kartoju, kam rūpi bendruomenė, prašau siūlykit darbus, idėjas, ką bendruomenė galėtų nuveikti, kaip padėti seniūnijai, žmonėms. Aptarsim ir pasistengsim kartu Įgyvendinti.
4
2
Romualdas - bendruomenės nariui
2020-06-22 07:53
Pranešti!
13 straipsnis. Paramos gavėjo statusas
2. Paramos gavėjo statuso suteikimo juridiniams asmenims, įskaitant pakartotinį šio statuso suteikimą, ir panaikinimo tvarka nustatoma Juridinių asmenų registro nuostatuose, kuriuos tvirtina Vyriausybė.
Tad nematau problemų. Tarp kitko aš labai suabejojau K. Ragelienės buhalteriniais gabumas. Man kilo klausimas. Ar ji viską pati darė ar tik pasirašinėjo po dokumentas. Kartoju aš suabejojau. Šiuo metu ataskaita yra pateikta. Buhalterę susiradau pats ir apmokėjau už paslaugas asmeniškomis lėšomis. Kad vėl kas neapkaltintų, kad švaistau bendruomenės lėšas. Jei taip rūpinatės bendruomene, kodėl nepadėjot surasti buhalterio. O gal dabar norėtumėt prisidėti savo lėšomis apmokant buhalterio paslaugas.
4
1
Romualdas - bendruomenės nariui
2020-06-22 07:52
Pranešti!
Bendruomenės nariui
Jei Jūs tikras bendruomenės narys, tai būtumėte žinojęs, kad bendruomenės buhalterė buvo K. Ragelienė, kuri atsisakė savo pareigų, bet nebuvo atleista, kadangi tuo metu niekas nesutiko jos pakeisti, prisiimti atsakomybės. Buvo pasakyta, kad jos neatleisim , kol nerasim kas ją pakeis. Ji dirbo visuomeniniais pagrindais, kadangi ilgą laiką neradome kitos buhalterės, o K. Ragelienė nesutiko pateikti bendruomenės ataskaitos . Kiek žinau, be manęs niekas buhalterės ir neieškojo. Pasiūlymų nesulaukiau. Tad praėjus ataskaitos pateikimo laikotarpiui paramos gavėjo statusas ir buvo atimtas. Tik toks pastebėjimas, o ką Jūs tuo norėjote pasakyti? Bendruomenė, kad ir be gavėjo statuso yra veikianti, tik negali gauti paramos. O gavėjo statusą galima susigrąžinti.
3
2
bendruomenės narys - Romualdui
2020-06-20 14:42
Pranešti!
O kodėl Panemunėlio g. st. bendruomenei panaikintas paramos gavėjo statusas? Taip rodo Registrų centro duomenys. Paprastai toks sprendimas priimamas, kai Registrų centrui nepateikiamos bendruomenės finansinės ataskaitos už praėjusius 2-3 metus. Kas čia kaltas?
4
0
Romualdas
2020-06-19 17:22
Pranešti!
nesitikėjau, kad sulauksiu tiek palaikančių skambučių.
9
2
> Mi
2020-06-19 17:21
Pranešti!
geras,tik čia galima dviprasmiškai suprasti. jūs teisus galima įvairiai suprasti. O kodėl ne visuomeninė va ... grupė, arba visuomeninė valdž.... grupė.
0
1
Danielė
2020-06-18 22:03
Pranešti!
Kaip visada Rokiškyje talentų nieks nesupranta ir nesugeba susitaikyti su jų talentą nulemenčiu ,,sunkiu” charakteriu
8
4
Romualdas> Panemunelietei
2020-06-18 19:41
Pranešti!
O kam naudinga susiskaldžiusi,silpna bendruomenė? kaip manot? yra toks posakis.
8
3
Mi
2020-06-18 18:57
Pranešti!
Kadangi nežinau, kas tas VVG (Visi Vyrai Geria? O gal Visuomeniniai Varliagyvių Gynėjai), tai nesupratau ir straipsnio...
10
6
Romualdas
2020-06-18 17:01
Pranešti!
niekas juk ir neprašo dalintis straipsniu, aš tik parašiau faktus ir priežastis kodėl nebenoriu būti VVG, o jei faktai, kažką žeminą. kuo aš čia dėtas.
8
3
Romualdas
2020-06-18 16:56
Pranešti!
man atrodo, kad aš nurodau priežastis kodėl nevykdau tos prievolės. Kas ką nori tas tą mato pagal save. Kaip sakoma pagal Jurgį ir kepurė.
10
4
Rasa
2020-06-18 16:36
Pranešti!
Nu šaunuolis žmogau,kad netyli.Pagarba Tau.
17
6
Panemunėlietė
2020-06-18 15:58
Pranešti!
Kam toki straipsniai? Gi galima parašyti nors kartą, ką nors gražaus, žmogiško, nuoširdaus.. Arba susėdus išgerti kavos ir pasikalbėti..Juk ir taip jaučiamas didelis bendruomenių susiskaldymas.. būkit žmonės žmogiski..
8
3
Taip jau ya
2020-06-18 15:41
Pranešti!
pas mus Lietuveleje, jei pritruksta isminties, faktu, ziniu diskutuoti ar priimti kritika, tada puolama "...kuriuose bando žeminti kitus.", "blogas", "durnas", "bjaurus", "piktas" ir t.t. ir pan. ZMONES, KAS SU JUMIS DAROSI?!
12
1
Romualdas
2020-06-18 15:40
Pranešti!
Šaunuolis,kad netyli, visur miškuose išvaistyti pinigai europos sąjungos, per VVG grupę ir Jų draugelius.
18
6
Romualdui
2020-06-18 14:44
Pranešti!
Kompetetingi, save gerbiantis žmonės nesidalintų straipsniais, kuriuose bando žeminti kitus.
12
17
xxx
2020-06-18 14:21
Pranešti!
tai, kad tu pats nevykdai elementariausios organizacijos nario prievolės - mokėti nario mokestį. O kitus tai jau labai moralizuoji.
Norėčiau pasidalinti mintimis apie man šiomis dienomis aktualią temą - buitinių nuotekų valymo įrenginius.
Kadangi esu kaimo gyventojas, apie centralizuotą nuotekų valymą galiu tik pasvajoti ir pavydėti miestelėnams. Vis plačiau girdimi gamtosaugininkų ir valdžios atstovų raginimai gyventi &
Šilaikių kaime (Obelių sen.) pastatyta lentelė atminti šiame kaime 1964 metų sausio 14 dieną gimusiam jaunam mokslininkui, gamtos mokslų daktarui Alvidui Stočkui. Vėliau tėvai (1973 metais) persikėlė gyventi į Mažeikių rajoną. Šešerių metų Alvidas išmoko skaityti.
Jau esame įpratę, kad Rokiškio krašto Garbės pilietis, profesorius, sūrininkas Angelo Frosio garsina ne tik „Rokiškio sūrį“, bet ir Rokiškio kraštą Italijoje ir visame pasaulyje. Rokiškyje jo dėka yra pabuvoję eilė žinomų Italijos politinių
Norėčiau pasidalinti patirtimi su AB „Rokiškio komunalininkas“.
Obelių seniūnijoje, kaip ir kitur šį mėnesį, buvo rašyta, jog bus surenkamos atliekos, tačiau jų nesurinko. Paskambinus į AB „Rokiškio komunalininkas“ ir pranešus,
Aš, Laukupio bendrijoje, Pagojėje, turiu garažą ir priešais jį – gerą kaimyną. Kaip kas išmano, taip gerbia, švarina gamtą. Vieni vidaus degimo automobilius keičia į elektrinius, hibridinius, elektrinius paspirtukus, dviračius, triračius, keturračius ir t.t. Kaip ka
Krašto muziejus artėjančias Kalėdas pasitiks darbingai – pasiūlymai įvairiausias atrakcijas mėgstantiems rokiškėnams (0)
Avantiūra virto apdovanojimu, kurio nedidelė dalis – rokiškėno A. Klimovičiaus rankose (0)
Rokiškio demografinė statistika: 2024 m. lapkritis (0)
Sportininkų apdovanojimams pateikta daugiau nei pusšimtis kandidatūrų (0)
Rastas miręs (0)
Rajono parama nuotekų įrenginiams: ar tikrai viskas taip gražu, kaip atrodė?
(0)A.J.Redeckas: Prisimintas jaunas mokslininkas
(0)Petras Blaževičius: vartant archyvą, į rankas pateko įdomi nuotrauka
(0)„Rokiškio komunalininkas“ skelbia surenkantis atliekas, bet siūlo jas išsivežti patiems
(0)B. A. Repšys: Nuostabus žmogus, kuris gerbia gamtą
(5)